ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг»
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»
Мета
дисципліни: є опанувати
науково-теоретичні засади товарознавства та споживчі властивості товарів
виробничо-технічного призначення, що зумовлюють їх споживчу цінність і
здатність задовольняти потреби споживачів.
Завдання дисципліни: є вивчення загальних закономірностей формування і
прояв споживчої вартості товарів на сучасному етапі розвитку суспільства;
вивчення та опанування методів і засобів управління асортиментом і якістю
товарів, закономірностей формування та прогнозування асортименту товарів;
вивчення термінології, класифікації, кодування різних груп товарів, методів
дослідження товарів, умов їх зберігання і транспортування; вивчення споживчих
властивостей товарів нових видів сировини і матеріалів; набуття навичок
визначення номенклатури споживчих властивостей і показників якості товарів.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен
отримати
загальні компетентності:
- Здатність до абстрактного мислення,
аналізу та синтезу ЗК3.
- Здатність вчитися і оволодівати сучасними
знаннями ЗК5.
-Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих
обов’язків ЗК4.
- Знання та розуміння предметної області та розуміння
професійної діяльності ЗК6.
фахові компетентності:
- Здатність логічно і послідовно відтворювати
отримані знання предметної області маркетингу СК1.
- Здатність критично аналізувати й
узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу СК2.
-Здатність проваджувати маркетингову діяльність на
основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв'язків
між її складовими СК4.
- Здатність коректно застосовувати методи,
прийоми та інструменти маркетингу СК5.
очікувані програмні результати навчання:
- Демонструвати знання і розуміння
теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності Р1.
- Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та
процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і
прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності Р2.
- Застосовувати набуті теоретичні знання
для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу Р3.
- Виявляти й аналізувати ключові
характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості
поведінки їх суб’єктів Р5.
- Викладач: Kochnova Irina