ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг»
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»
Мета дисципліни: є отримати перші уявлення про спеціальність «Маркетинг», ознайомитися з історією становлення маркетингу та теоретичними основами маркетингу.
Завдання дисципліни: є засвоєння понятійного апарату курсу, вивчення історичних та економічних підстав виникнення маркетингу, концепцій маркетингу, дослідження складових комплексу маркетингу «4Рs», значення маркетингу в сучасних умовах набуття, початкових навичок самостійної роботи здобувачів вищої освіти.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати
загальні компетентності:
- Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу  ЗК3.
- Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями ЗК5.
 -Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків ЗК4.
- Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності ЗК6.
фахові компетентності:
- Здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу СК1.
- Здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу  СК2.
- Здатність використовувати теоретичні положення маркетингу для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середовищі  СК3.
 -Здатність проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв'язків між її складовими СК4.
- Здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу  СК5.
очікувані програмні результати навчання: 
- Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності Р1.
-  Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності  Р2.
- Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу Р3.
- Зібирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію  Р4.
- Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів Р5.