ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг»
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»
Мета
дисципліни: є отримати перші
уявлення про спеціальність «Маркетинг», ознайомитися з історією
становлення маркетингу та теоретичними основами маркетингу.
Завдання дисципліни: є
засвоєння понятійного апарату курсу, вивчення історичних та економічних підстав виникнення маркетингу,
концепцій маркетингу, дослідження складових комплексу маркетингу «4Рs», значення
маркетингу в сучасних умовах набуття, початкових навичок самостійної роботи здобувачів вищої освіти.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен
отримати
загальні компетентності:
- Здатність до абстрактного мислення,
аналізу та синтезу ЗК3.
- Здатність вчитися і оволодівати сучасними
знаннями ЗК5.
-Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих
обов’язків ЗК4.
- Знання та розуміння предметної області та розуміння
професійної діяльності ЗК6.
фахові компетентності:
- Здатність логічно і послідовно відтворювати
отримані знання предметної області маркетингу СК1.
- Здатність критично аналізувати й
узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу СК2.
- Здатність використовувати теоретичні
положення маркетингу для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у
маркетинговому середовищі СК3.
-Здатність
проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту
теорії маркетингу і функціональних зв'язків між її складовими СК4.
- Здатність коректно застосовувати методи,
прийоми та інструменти маркетингу СК5.
очікувані програмні результати навчання:
- Демонструвати знання і розуміння
теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності Р1.
- Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та
процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і
прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності Р2.
- Застосовувати набуті теоретичні знання
для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу Р3.
- Зібирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати
економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на
основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію Р4.
- Виявляти й аналізувати ключові
характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості
поведінки їх суб’єктів Р5.
- Викладач: Kochnova Irina