ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг»
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»
Мета
дисципліни: є
формування у у здобувачів вищої
освіти сучасного економічного мислення і спеціальних знань про базові поняття
щодо здійснення підприємницької діяльності в сучасних умовах.
Завдання дисципліни: є розуміння сутності, принципів, форм та видів
підприємницької діяльності; усвідомлення передумов та організаційно-правових
основ підприємницької діяльності на Україні; оволодіння методами,
організаційно-економічними механізмами та інструментами здійснення
підприємницької діяльності.
У результаті вивчення
навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати
загальні компетентності:
- Здатність застосовувати знання у практичних
ситуаціях ЗК2.
- Здатність спілкування державною мовою як
усно, так і письмово ЗК4.
- Здатність до абстрактного мислення, пошуку,
опрацювання, аналізу та синтезу інформації в науках соціокомунікаційного циклу ЗК7.
- Здатність
оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт ЗК8.
- Здатність працювати в команді ЗК9;
фахові компетентності:
- Критичне осмислення
теоретичних засад підприємницької, торговельної та біржової діяльності СК1.
- Здатність
здійснювати діяльність у взаємодії суб’ектів ринкових відносин СК3.
- Здатність застосовувати інноваційні
підходи в діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур СК4.
- Здатність здійснювати
діяльність з дотриманням нормативно-правових документів у сфері підприємницької,
торговельної та біржової діяльності СК6;
очікувані програмні результати навчання:
- Застосовувати набуті
знання для виявлення, постановки та вирішення завдань за різних практичних
ситуацій в підприємницької, торговельної та біржової діяльності Р1.
- Організовувати пошук,
самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування
банків даних у сфері підприємництва, торгівлі та біржової практики з
урахуванням ризиків Р5.
- Демонструвати
підприємливість в різних напрямах професійної діяльності, які дозволяють
досягти професійних цілей Р7.
- Знати основи
бізнес-планування, оцінювання кон’юктури ринків і результатів діяльності у
сфері підприємництва, торгівлі та біржової практики з урахуванням ризиків Р20.
- Викладач: Kochnova Irina