ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг»
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»
Мета дисципліни: є формування у у здобувачів вищої освіти сучасного економічного мислення і спеціальних знань про базові поняття щодо здійснення підприємницької діяльності в сучасних умовах.
Завдання дисципліни: є  розуміння сутності, принципів, форм та видів підприємницької діяльності; усвідомлення передумов та організаційно-правових основ підприємницької діяльності на Україні; оволодіння методами, організаційно-економічними механізмами та інструментами здійснення підприємницької діяльності.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати
загальні компетентності:
- Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях ЗК2.
- Здатність спілкування державною мовою як усно, так і письмово ЗК4.
- Здатність до абстрактного мислення, пошуку, опрацювання, аналізу та синтезу інформації в науках соціокомунікаційного циклу ЗК7.
- Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт ЗК8.
- Здатність працювати в команді ЗК9;
фахові компетентності:
- Критичне осмислення теоретичних засад підприємницької, торговельної та біржової діяльності СК1.
 - Здатність здійснювати діяльність у взаємодії суб’ектів ринкових відносин СК3.
- Здатність застосовувати інноваційні підходи в діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур СК4.
- Здатність здійснювати діяльність з дотриманням нормативно-правових документів у сфері підприємницької, торговельної та біржової діяльності СК6;
очікувані програмні результати навчання: 
- Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки та вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницької, торговельної та біржової діяльності Р1.
- Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва, торгівлі та біржової практики з урахуванням ризиків Р5.
- Демонструвати підприємливість в різних напрямах професійної діяльності, які дозволяють досягти професійних цілей Р7.
- Знати основи бізнес-планування, оцінювання кон’юктури ринків і результатів діяльності у сфері підприємництва, торгівлі та біржової практики з урахуванням ризиків Р20.