Мета: забезпечення студентів теоретичними знаннями з основ вікової психології, формування у них уявлень про психологічні закономірності розвитку особистості на різних етапах онтогенезу та практичних навичок для роботи з людьми різних вікових категорій.

Завдання:

1.Ознайомити слухачів з основними поняттями, принципами, концепціями вікової психології

2. Висвітлити специфіку психічного розвитку людинина різних етапах онтогенезу, розглянути підходи до періодизації психічного розвитку особистості

3. Виробити у студентів певні уміння та навички застосування набутих знань у практичній діяльності, активізувати особистісний та творчий потенціал майбутнього фахівця.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях, знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності, здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями;

 

фахові компетентності: здатність оперувати категоріально – понятійним апаратом вікової психології, здатність до ретроспективного аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду розуміння природи виникнення, функціонування та розвитку психічних явищ, здатність до розуміння природи поведінки, діяльності та вчинків;

 

очікувані програмні результати навчання:

-                      Аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати шляхи їх розвязання;

-                      Розуміти закономірності та особливості розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завдань;

Формулювати думку логічно, доступно, дискутувати, обстоювати власну позицію, модифікувати висловлювання відповідно до культуральних та вікових особливостей співрозмовника.