Загальні компетентності: – здатність до абстрактного, логічного та критичного мислення, аналізу та синтезу отриманих знань; – знання і розуміння предмета пізнання, здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями; – уміння планувати і організовувати свою роботу в процесі навчання;. – навички збору і аналізу інформації з правових джерел, оцінка її достовірності, використання сучасних інформаційних технологій і баз даних; – уміння грамотно і точно формулювати та висловлювати свої позиції, належним чином їх обґрунтовувати, брати участь в аргументованій дискусії; – здатність комунікувати як усно, так і письмово різними мовами насамперед у професійній сфері, цінувати і поважати різноманітність та мультикультурність; – вміння працювати самостійно, проявляти добросовісність, дисциплінованість, пунктуальність та відповідальність у процесі навчання; – здатність бути критичним і самокритичним, визнавати та виправляти власні помилки.
Фахові компетентності: – спеціалізовані концептуальні знання у сфері право- і державо розуміння; – знання предмету, інституціонального змісту та теоретичних особливостей пізнання основних галузей права; – знання структури та змісту методології пізнання державно-правових явищ; – вміння логічного, критичного і системного аналізу джерел, розуміння їх правового характеру і значення. – навички застосування різноманітних методів та підходів у пізнанні державно-правових явищ; – здатність аналізувати та узагальнити сучасні наукові здобутки у сфері права, які слугують теоретико-методологічною основою для оригінального мислення та проведення правових досліджень; – здатність інтегрувати соціальні і правові знання та розв’язувати складні пізнавальні задачі в міжисциплінарних контекстах. Результати навчання: знати : – базові поняття та категорії організації роботи з документами; – предмет, методи, функції та принципи організації роботи з документами; – законодавство України, державні стандарти, інші нормативні та методичні документи з документаційного забезпечення управління; – особливості документування у діяльності правоохоронних органів; – основні напрямки уніфікації і стандартизації документів; – уніфіковану систему організаційно-розпорядчих документів, правила складання і оформлення документів; – структуру, завдання, функції і посадовий склад робітників і служб документаційного забезпечення України. уміти : – мати цілісне уявлення про діловодство як наукову дисципліну, що вивчає закономірності процесу документаційного забезпечення у діяльності правоохоронних органів; – осмислювати сучасний стан й тенденції розвитку державного управління діловодством; – аналізувати управління потоками неопублікованих службових документів; – розуміти особливості документаційного забезпечення у діяльності правоохоронних органів; – грамотно оформлювати різні види службових документів; – використовувати державні стандарти, інші нормативні та методичні документи для документаційного забезпечення управління; – застосовувати раціональні прийоми складання та оформлення усіх видів службових документів; – визначати перспективні тенденції розвитку діловодства.
|
- Викладач: Буканов Григорій