Загальні компетентності:

– здатність до абстрактного, логічного та критичного мислення, аналізу та синтезу отриманих знань;

– знання і розуміння предмета пізнання, здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями;

– уміння планувати і організовувати свою роботу в процесі навчання;.

– навички збору і аналізу інформації з правових джерел, оцінка її достовірності, використання сучасних інформаційних технологій і баз даних;

– уміння грамотно і точно формулювати та висловлювати свої позиції, належним чином їх обґрунтовувати, брати участь в аргументованій дискусії;

– здатність комунікувати як усно, так і письмово різними мовами насамперед у професійній сфері, цінувати і поважати різноманітність та мультикультурність;

– вміння працювати самостійно, проявляти добросовісність, дисциплінованість, пунктуальність та відповідальність у процесі навчання;

– здатність бути критичним і самокритичним, визнавати та виправляти власні помилки.

 

Фахові компетентності:

– спеціалізовані концептуальні знання у сфері право- і державо розуміння;

– знання предмету, інституціонального змісту та теоретичних особливостей пізнання основних галузей права;

– знання структури та змісту методології пізнання державно-правових явищ;

– вміння логічного, критичного і системного аналізу джерел, розуміння їх правового характеру і значення.

– навички застосування різноманітних методів та підходів у пізнанні державно-правових явищ;

– здатність аналізувати та узагальнити сучасні наукові здобутки у сфері права, які слугують теоретико-методологічною основою для оригінального мислення та проведення правових досліджень;

– здатність інтегрувати соціальні і правові знання та розв’язувати складні пізнавальні задачі в міжисциплінарних контекстах.

Результати навчання:

знати :

–        базові поняття та категорії організації роботи з документами;

–         предмет, методи, функції та принципи організації роботи з документами;

–         законодавство України, державні стандарти, інші нормативні та методичні документи з документаційного забезпечення управління;

–         особливості документування у діяльності правоохоронних органів;

–         основні напрямки уніфікації і стандартизації документів;

–         уніфіковану систему організаційно-розпорядчих документів, правила складання і оформлення документів;

–         структуру, завдання, функції і посадовий склад робітників і служб документаційного забезпечення України.

уміти :

–        мати цілісне уявлення про діловодство як наукову дисципліну, що вивчає закономірності процесу документаційного забезпечення у діяльності правоохоронних органів;

–        осмислювати сучасний стан й тенденції розвитку державного управління діловодством;

–        аналізувати управління потоками неопублікованих службових документів;

–        розуміти особливості документаційного забезпечення у діяльності правоохоронних органів;

–        грамотно оформлювати різні види службових документів;

–        використовувати державні стандарти, інші нормативні та методичні документи для документаційного забезпечення управління;

–        застосовувати раціональні прийоми складання та оформлення усіх видів службових документів;

–        визначати перспективні тенденції розвитку діловодства.