Мета: формування у майбутніх фахівців професійних та комунікативних компетенцій на основі розкриття сучасних наукових концепцій, понять, методів та технологій міжособистісного ділового спілкування; формування базових навичок з ділового спілкування.

Завдання: отримання знань про психологічні основи ділового спілкування; оволодіння системою способів та засобів ділового спілкування, що впливають на ефективність міжособистісної взаємодії; формування вмінь застосовувати обрані способи та засоби під час ділових розмов, колективного обговорення проблем, у виступах перед аудиторією.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: здатність розв’язувати складних непередбачуваних задач і проблем у сферах професійної діяльності психолога; вміння управляти комплексними діями або проектами, відповідати за прийняття рішень у непередбачуваних умовах; здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів професійної  діяльності); вміння донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі психології.

фахові компетентності: знання етичних норм, що регулюють відносини людини з людиною, із суспільством і з навколишнім середовищем; здатність знаходити найбільш ефективні засоби вирішення психологічних проблем та розробляти шляхи подолання проблеми через постановку низки завдань; уміння формулювати та розв'язувати психологічні проблеми та організовувати консультативний процес як взаємодію і співробітництво; здатність працювати в групі, наявність навичок міжособистісної взаємодії,  мотивування людей до змін, розвитку та руху до спільної мети.

Очікувані програмні результати навчання: знання етичних норм, що регулюють відносини людини з людиною, із суспільством і з навколишнім середовищем; здатність знаходити найбільш ефективні засоби вирішення психологічних проблем та розробляти шляхи подолання проблеми через постановку низки завдань; уміння формулювати та розв'язувати психологічні проблеми та організовувати консультативний процес як взаємодію і співробітництво; здатність працювати в групі, наявність навичок міжособистісної взаємодії,  мотивування людей до змін, розвитку та руху до спільної мети.