Мета: формування у студентів фундаментальних уявлень та базових знань щодо методів аналізу і управління конфліктами.

 

 

Завдання:

·        ознайомлення студентів із основними теоретичними засадами і методами аналізу і управління конфліктами;

·        розгляд зв'язку конфліктології з питаннями дисциплін «Соціальна та політична психологія», «Соціально-психологічне навчання персоналу», «Психологія особистості», «Сімейне консультування»;

·        розгляд основних проблем сучасної конфліктології з метою розвитку у студентів навичок самостійної дослідницької роботи у цій галузі.

 

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

·        загальні компетентності:

·        здатність розв’язувати складні непередбачувані завдання і проблеми у сферах професійної діяльності психолога;

·        здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів професійної  діяльності);

·          фахові компетентності:

·        здатність до формування світогляду, розвитку людського буття, суспільства і природи, духовної культури;

·        знання етичних норм, що регулюють відносини людини з людиною, із суспільством і з навколишнім середовищем;

·        здатність до проведення соціально-психологічної експертизи на замовлення;

·        здатність знаходити найбільш ефективні засоби вирішення психологічних проблем та розробляти шляхи подолання проблеми через постановку низки завдань.

 

 

Очікувані програмні результати навчання: знати, розуміти і критично осмислювати історію розвитку, теоретико-методологічні засади, методи, основні поняття, основні проблеми і досягнення конфліктології; здатність розв’язувати складні непередбачувані завдання і проблеми, що пов’язані із конфліктами у сферах професійної діяльності психолога; здатність до проведення соціально-психологічної експертизи на замовлення щодо динаміки конфлікту і можливих шляхів його розв’язання. здатність знаходити найбільш ефективні засоби вирішення психологічних проблем, що пов’язані із конфліктами та розробляти шляхи подолання конфліктів через постановку низки завдань.