Метою викладання навчальної дисципліни є формування знань та навичок розрахунків та проектування інженерних систем водопостачання та водовідведення, опалення, газопостачання, вентиляції та кондиціювання у відповідності з функціональним призначенням будівель та споруд.

Завдання вивчення дисципліни  є опанування основних теоретичних положень теплотехніки, механіки рідини та газів, а також вимог проектування, будівництва та експлуатації систем водопостачання та водовідведення, опалення, газопостачання, вентиляції та кондиціювання, основні характеристики систем і схем водопостачання і водовідведення, опалення, газопостачання, вентиляції та кондиціювання населених пунктів, житлових і промислових об'єктів основні положення та вимоги державних стандартів до систем водопостачання і водовідведення; основні принципи санітарно-технічного обладнання будинків та споруд.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

ЗК1. Володіння культурою мислення, здатність до узагальнення, аналізу, сприйняття інформації, постановки мети і вибору шляхів її досягнення.

ЗК5. Здатність до письмової та усної комунікації українською та іноземними мовами, працюючи в міжнародному контексті.

ЗК6. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети.

ЗК9. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.

ЗК13. Здатність визначати економічні показники та забезпечувати якість виконання робіт при розробці та реалізації комплексних дій та проектів з дотриманням умов праці, положень цивільного захисту та охорони навколишнього середовища.

ЗК 14. Здатність до виконання дослідницької роботи з елементами наукової новизни.

ЗК15. Мати навички розроблення та управління проектами.

ЗК 17. Відповідальність за якість виконаної роботи.................

фахові компетентності:

ФК1.   Знання основних нормативно-правових актів та довідкових матеріалів, чинних стандартів і технічних  умов, інструкцій та інших нормативно-розпорядчих документів в професійній діяльності.

ФК6. Здатність розуміти і враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні та комерційні міркування, що впливають на реалізацію будівельних рішень.

ФК7. Здатність виконувати техніко-економічні обґрунтування конструкцій будівель і споруд, що проектуються, розробляти технічну документацію на проекти та їх елементи

ФК12. Вміння вибирати та застосовувати на практиці методи дослідження, планування і проводити необхідні експерименти, інтерпретувати результати і робити висновки щодо оптимальності рішень, що приймаються у сфері будівництва, експлуатації та ремонту будівельних об’єктів

очікувані програмні результати навчання:…….

 ПРН1. Використовувати усно і письмово технічну українську мову та вміти спілкуватися іноземною мовою (англійською) у колі фахівців з будівництва.

ПРН2. Виявляти суть науково-технічних проблем, які виникають в ході професійної діяльності і залучати для їх рішення відповідний фізико-математичний апарат.

ПРН5. Демонструвати здатність проводити дослідницьку та/або інноваційну діяльність у створенні, експлуатації, реконструкції та ремонті об’єктів будівництва.

ПРН12. Знаходити організаційно-управлінські рішення і бути готовим нести за них відповідальність.

РПН15.      Розробляти і впроваджувати в будівництво енергозберігаючі технології

ПРН17. Оцінювати значущість результатів комплексної інженерної діяльності в галузі будівництва.