Галузь знань 07 Управління та адміністрування
Спеціальність 075 "Маркетинг"
Освітня програма "Маркетинг"
Програма вивчення обов’язкової
навчальної дисципліни «Маркетингові комунікації» складена відповідно до
освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління
та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»,
освітньої програми «Маркетинг».
Предметом вивчення
навчальної дисципліни є теоретичні, методичні та практичні аспекти діяльності
підприємства в сфері маркетингових комунікацій на ринках споживчих та
промислових товарів та послуг, як регіональних, так і національних. Міждисциплінарні
зв’язки: дисципліни, що передують вивченню цієї дисципліни – «Маркетинг»,
«Соціологія», «Психологія», «Бренд-менеджмент». Програма навчальної дисципліни складається з таких
змістових модулів: 2.
Елементи комплексу маркетингових комунікацій. 3. Інтеграційна
та організаційна діяльність в галузі маркетингових комунікацій. 1.2.Основними
завданнями вивчення дисципліни «Маркетингові комунікації» є: формування у здобувачів вищої освіти розуміння теоретичних засад, логіки та навичок
формування маркетингової комунікаційної політики сучасних підприємств,
організацій, а також використання ними інструментів маркетингових комунікацій у
професійній діяльності 1.3. У
результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати загальні
компетентності: 1. Здатність вчитися і оволодівати сучасними
знаннями (ЗК4). 2. Здатність
застосовувати знання у практичних ситуаціях (ЗК7). 3. Навички використання
інформаційних і комунікаційних технологій (ЗК9). 4. Здатність діяти соціально відповідально та
свідомо (ЗК14) Фахових: 1. Здатність логічно і послідовно відтворювати
отримані знання предметної області маркетингу (СК1). 2. Здатність критично аналізувати й
узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу (СК2). 3. Здатність використовувати теоретичні
положення маркетингу для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у
маркетинговому середовищі (СК3). 4. Здатність визначати вплив функціональних
областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів (СК7). 5. Здатність розробляти маркетингове
забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності (СК8). 6. Здатність
використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень
і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності (СК10). 7. Здатність пропонувати вдосконалення щодо
функцій маркетингової діяльності (СК14). очікувані програмні результати навчання: - знати теоретичні аспекти, зокрема, поняття,
сутність, завдання, функції маркетингових комунікацій; - знати засоби, елементи, складові
комплексу маркетингових комунікацій, їх переваги й недоліки, особливості
застосування різних засобів в діяльності підприємств; - знати методи та способи застосування
різних засобів маркетингових комунікацій в сучасному конкурентному середовищі; - знати критерії вибору різних складових
маркетингових комунікацій; - знати стратегії формування маркетингових
комунікацій підприємства; - знати способи та методи управління
маркетинговими комунікаціями підприємства; - знати систему показників оцінки та
визначення ефективності маркетингових комунікацій; - вміти ефективно застосовувати в
діяльності підприємств різні засоби та елементи комплексу маркетингових
комунікацій; - вміти поєднувати різноманітні засоби
маркетингових комунікацій, ефективно формувати систему засобів маркетингових
комунікацій підприємства; - вміти вести ефективну комунікативну
діяльність підприємства; - вміти здійснювати управління
маркетинговими комунікаціями; - вміти досліджувати та оцінювати
ефективність різних засобів маркетингових комунікацій підприємства та його
конкурентів; - вміти формувати бюджет маркетингових
комунікацій підприємства. На вивчення навчальної
дисципліни відводиться 120 годин /
4 кредити ECTS. Викладається 7 семестр (4-й рік навчання) Вид контролю - іспит.1.
Теоретичні основи маркетингових
комунікацій.
1. Мета та завдання
навчальної дисципліни
1.1 Метою викладання
навчальної дисципліни «Маркетингові комунікації» є формування у здобувачів вищої освіти розуміння теоретичних засад, логіки та навичок формування маркетингової комунікаційної політики сучасних
підприємств, організацій, а також використання ними інструментів маркетингових
комунікацій у професійній діяльності.
- Викладач: Соколова Юлія