Галузь знань      07 Управління та адміністрування


  Спеціальність    075 "Маркетинг"


Освітня програма    "Маркетинг"


Програма вивчення обов’язкової навчальної дисципліни «Маркетингові комунікації» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг», освітньої програми «Маркетинг».

 

Предметом вивчення навчальної дисципліни є теоретичні, методичні та практичні аспекти діяльності підприємства в сфері маркетингових комунікацій на ринках споживчих та промислових товарів та послуг, як регіональних, так і національних.

 

Міждисциплінарні зв’язки: дисципліни, що передують вивченню цієї дисципліни – «Маркетинг», «Соціологія», «Психологія», «Бренд-менеджмент».

 

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1.     Теоретичні основи маркетингових комунікацій.

2.     Елементи комплексу маркетингових комунікацій.

3.     Інтеграційна та організаційна діяльність в галузі маркетингових комунікацій.

1. Мета та завдання навчальної дисципліни

1.1 Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетингові комунікації» є формування у здобувачів вищої освіти розуміння теоретичних засад, логіки та навичок формування маркетингової комунікаційної політики сучасних підприємств, організацій, а також використання ними інструментів маркетингових комунікацій у професійній діяльності.

 

1.2.Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетингові комунікації» є: формування у здобувачів вищої освіти розуміння теоретичних засад, логіки та навичок формування маркетингової комунікаційної політики сучасних підприємств, організацій, а також використання ними інструментів маркетингових комунікацій у професійній діяльності

1.3. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

 загальні компетентності:

1. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями (ЗК4).

2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях (ЗК7).

 3. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій (ЗК9). 

4. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо (ЗК14)

 

Фахових:

1.  Здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу К1).

2.  Здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу (СК2).

3.  Здатність використовувати теоретичні положення маркетингу для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середовищі (СК3).

4.  Здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів (СК7).

5.  Здатність розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності (СК8).

6.  Здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності (СК10). 

7.  Здатність пропонувати вдосконалення щодо функцій маркетингової діяльності (СК14).

 

очікувані програмні результати навчання:

- знати теоретичні аспекти, зокрема, поняття, сутність, завдання, функції маркетингових комунікацій;

- знати засоби, елементи, складові комплексу маркетингових комунікацій, їх переваги й недоліки, особливості застосування різних засобів в діяльності підприємств;

- знати методи та способи застосування різних засобів маркетингових комунікацій в сучасному конкурентному середовищі;

- знати критерії вибору різних складових маркетингових комунікацій;

- знати стратегії формування маркетингових комунікацій підприємства;

- знати способи та методи управління маркетинговими комунікаціями підприємства;

- знати систему показників оцінки та визначення ефективності маркетингових комунікацій;

- вміти ефективно застосовувати в діяльності підприємств різні засоби та елементи комплексу маркетингових комунікацій;

- вміти поєднувати різноманітні засоби маркетингових комунікацій, ефективно формувати систему засобів маркетингових комунікацій підприємства;

- вміти вести ефективну комунікативну діяльність підприємства;

- вміти здійснювати управління маркетинговими комунікаціями;

- вміти досліджувати та оцінювати ефективність різних засобів маркетингових комунікацій підприємства та його конкурентів;

- вміти формувати бюджет маркетингових комунікацій підприємства.

 

На вивчення навчальної дисципліни відводиться 120 годин /  4  кредити ECTS.

Викладається 7 семестр (4-й рік навчання)

Вид контролю - іспит.