Галузь знань 07 "Упралвління та адмініструмвання"
Спеціальність 073 "Менеджмент"
Освітня програма "Менеджмент організацій та адміністрування"
Програма вивчення обов’язкової
навчальної дисципліни «Маркетинг» складена відповідно до освітньо-професійної
програми підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування»
спеціальності 073 «Менеджмент», освітньої
програми «Менеджмент організацій і адміністрування».
Предметом вивчення навчальної дисципліни є теоретичні, методичні та практичні аспекти маркетингової діяльності підприємства на ринках споживчих та промислових товарів та послуг, як регіональних, так і національних.
Міждисциплінарні зв’язки: дисципліни, що передують вивченню цієї дисципліни – «Політична економія», «Мікроекономіка», «Психологія».
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
1. Теоретичні основи маркетингу.
2. Методологічні та інформаційні основи маркетингу.
3. Комплекс маркетингу: сутність та зміст
1. Мета та завдання навчальної дисципліни
1.1 Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг» є формування у здобувачів вищої освіти наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, вироблення вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.
1.2.Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетинг» є: ознайомити майбутніх фахівців з менеджменту з термінологією, понятійним апаратом маркетингу і забезпечити його засвоєння; озброїти здобувачів вищої освіти системою знань у сфері теоретичних, методичних, інформаційних основ маркетингу; маркетингових досліджень; потреб та попиту; сегментації ринку і типології споживачів; товару, ціни, розповсюдження, комунікацій як елементів комплексу маркетингу; забезпечити засвоєння здобувачами вищої освіти методичного інструментарію маркетингу, оволодіння навичками творчого критичного підходу до оцінки викладених у спеціальній методичній літературі точок зору щодо маркетингу, діючого механізму реалізації маркетингу на підприємствах України та розроблення обґрунтованих пропозицій щодо його удосконалення; забезпечити вироблення вмінь та навичок впровадження і використання маркетингу в практиці діяльності підприємств; навчити конкретним прийомам поведінки та активної маркетингової діяльності в умовах динамічного маркетингового середовища; забезпечити зацікавленість здобувачів вищої освіти в активній навчальній та науково-дослідній роботі.
1.3. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності:
- здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу (ЗК3);
- навички використання інформаційних і комунікаційних технологій (ЗК8);
фахові компетентності:
- здатність визначати та описувати характеристики організації (СК 1);
- здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища (СК2);
- здатність визначати перспективи розвитку організації (СК3);
- здатність оцінювати виконувані роботи, забезпечувати їх якість та мотивувати персонал організації (СК10);
- здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління (СК11);
- здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення (СК12).
очікувані програмні результати навчання:
- описувати зміст функціональних сфер діяльності організації (РН5);
- виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень (РН 6);
- демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації (РН11).
На вивчення навчальної дисципліни відводиться 120 годин / 4 кредити ECTS.
Дисципліна викладається в 5 семестрі (3-й рік навчання)Форма контролю - іспит.
- Викладач: Соколова Юлія