Галузь знань 07 "Упралвління та адмініструмвання"

Спеціальність 073 "Менеджмент"
Освітня програма "Менеджмент організацій та адміністрування"

Програма вивчення обов’язкової навчальної дисципліни «Маркетинг» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент», освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування».

 

Предметом вивчення навчальної дисципліни є теоретичні, методичні та практичні аспекти маркетингової діяльності підприємства на ринках споживчих та промислових товарів та послуг, як регіональних, так і національних.

 

Міждисциплінарні зв’язки: дисципліни, що передують вивченню цієї дисципліни – «Політична економія», «Мікроекономіка», «Психологія».

 

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1.     Теоретичні основи маркетингу.

2.     Методологічні та інформаційні основи маркетингу.

3.     Комплекс маркетингу: сутність та зміст

 

1. Мета та завдання навчальної дисципліни

1.1 Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг» є формування у здобувачів вищої освіти наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, вироблення вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.

 

1.2.Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетинг» є: ознайомити майбутніх фахівців з менеджменту з термінологією, понятійним апаратом маркетингу і забезпечити його засвоєння; озброїти здобувачів вищої освіти системою знань у сфері теоретичних, методичних, інформаційних основ маркетингу; маркетингових досліджень; потреб та попиту; сегментації ринку і типології споживачів; товару, ціни, розповсюдження, комунікацій як елементів комплексу маркетингу; забезпечити засвоєння здобувачами вищої освіти методичного інструмен­тарію маркетингу, оволодіння навичками творчого критичного підходу до оцінки викладених у спеціальній методичній літературі точок зору щодо маркетингу, діючого механізму реалізації маркетингу на підприємствах України та розроблення обґрунтованих пропозицій щодо його удосконалення; забезпечити вироблення вмінь та навичок впровадження і використання маркетингу в практиці діяльності підприємств; навчити конкретним прийомам поведінки та активної маркетингової діяльності в умовах динамічного маркетингового середовища; забезпе­чити зацікавленість здобувачів вищої освіти в активній навчальній та науково-дослідній роботі.

 

1.3. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

 загальні компетентності:

-          здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу (ЗК3);

-          навички використання інформаційних і комунікаційних технологій (ЗК8);

фахові компетентності:

-   здатність визначати та описувати характеристики організації (СК 1);

-   здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища (СК2);

-   здатність визначати перспективи розвитку організації (СК3);

-   здатність оцінювати виконувані роботи, забезпечувати їх якість та мотивувати персонал організації (СК10);

-   здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління (СК11);

-   здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення (СК12).

очікувані програмні результати навчання:

описувати зміст функціональних сфер діяльності організації (РН5);

виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень (РН 6);

демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації (РН11).

На вивчення навчальної дисципліни відводиться 120 годин /  4  кредити ECTS.

Дисципліна викладається в 5 семестрі (3-й рік навчання)

Форма контролю - іспит.