Галузь знань         07 Управління та адміністрування

                            

    Спеціальність          075 "Маркетинг"

    Освітня програма    Маркетинг
                          


Програма вивчення обов’язкової навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг», освітньої програми «Маркетинг».

 

Предметом вивчення навчальної дисципліни є теоретичні, методичні та практичні аспекти маркетингової цінової політики на ринках споживчих та промислових ринках товарів та послуг, як регіональних, так і національних.

 

Міждисциплінарні зв’язки: дисципліни, що передують вивченню цієї дисципліни – «Політична економія», «Макроекономіка», «Мікроекономіка», «Регіональна економіка», «Маркетинг», «Маркетингові дослідження». Вивчення дисципліни «Маркетингове ціноутворення» в майбутньому знадобиться для опанування дисциплін «Економічний механізм маркетингу», «Маркетинг у банках», «Промисловий маркетинг», «Стратегічний маркетинг», «Маркетинговий менеджмент».  

        

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1.     Теоретичні основи маркетингового ціноутворення.

2.     Методика, стратегія та тактика маркетингового ціноутворення.

3.     Регулювання процесів ціноутворення та управління ризиками ціноутворення.

1.1 Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення» є сформування у здобувачів вищої освіти цілісних уявлень, системи теоретичних знань та практичних навичок з питань розробки та реалізації маркетингової цінової політики підприємства..

1.2.Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетингове ціноутворення» є: полягають у набутті компетентностей на основі засвоєння основних теоретичних положень ціноутворення в маркетингу та надбання необхідних практичних навичок визначення цін на продукцію в різних галузях, формування у здобувачів вищої освіти певного рівня економічного мислення, що дасть їм змогу орієнтуватися в конкретних економічних ситуаціях ринку, приймати економічно обґрунтовані господарські рішення в сфері ціноутворення, формування навичок самостійного прийняття рішень та виконання курсової роботи.

 

1.3. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

1 загальні комепетентності:

1. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях (ЗК7);

2. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності) (ЗК12);

3. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо (ЗК14).

 

фахові компетентності:

1. Здатність логічно і послідовно відтворювати  отримані знання предметної області маркетингу (СК1);

2.  Здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу (СК5);

3. Здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів (СК7);

4. Здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків (СК11);

5. Здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу (СК12);

6.  Здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта в кросфункціональному розрізі (СК13);

7. Здатність пропонувати вдосконалення щодо функцій маркетингової діяльності (СК14).

 

очікувані програмні результати навчання:

розуміти роль та значення ціноутворення в сучасній економіці;

знати принципи формування ефективної цінову політику підприємства в сучасних умовах розвитку економіки України;

вміти визначати структуру ціни на основі чого приймати обґрунтовані рішення щодо цінової політики підприємства;

знати види цін та вміти застосовувати їх у відповідності до поточної ринкової ситуації;

 вміти визначати вплив чинників ціноутворення на рівень, склад та структуру цін підприємств різних галузей;

вміти застосовувати різні методи ціноутворення;

приймати рішення щодо встановлення цін;

вміти корегувати ціни;

розуміти роль ринкової кон’юнктури у процесах ціноутворення, вміти аналізувати ринкову кон’юнктуру та приймати релевантні рішення;

вміти здійснювати стратегічне планування ціноутворення;

знати процес ціноутворення у міжнародному маркетингу;

вміти виявляти ризики ціноутворення, здійснювати оцінку та прогнозування ризиків;

знати основи державного регулювання ціноутворення;

розуміти особливості та механізми ціноутворення брендові продукції, та ціноутворення в різних галузях економіки.

 

На вивчення навчальної дисципліни відводиться 135годин /  4,5  кредити ECTS.


Форма підсумкового контролю успішності навчання залік, курсова робота – 7 семестр.