Метою дисципліни «Антикризове управління» є формування системи знань i навичок управління у кризових ситуаціях, розв'язання складних завдань стратегічного значення в ринкових умовах, організації системи управління, адекватної вимогам сучасної економіки.

Завдання дисципліни – засвоєння теоретичних основ управління підприємством в кризових і передкризових ситуаціях, механізмів виявлення кризи і кризового стану підприємства, практичних методів оцінки і діагностування кризи та розробки заходів щодо їх нейтралізації.

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати:

загальні компетентності:

- ЗК1. Здатність  проведення досліджень  на відповідному рівні;

- ЗК2. Здатність до спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності);

- ЗК3. Навички    використання      інформаційних    та комунікаційних технологій;

- ЗК4. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети;

- ЗК5. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів);

- ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність);

- ЗК7. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;

фахові компетентності:

- СК1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів;

- СК2. Здатність встановлювати цінності, бачення, місію, цілі та критерії, за якими організація визначає подальші напрями розвитку, розробляти і реалізовувати відповідні  стратегії та плани;

- СК3. Здатність до саморозвитку, навчання впродовж життя та ефективного самоменеджменту;

- СК4. Здатність до ефективного використання та розвитку ресурсів організації;

- СК5. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління;

- СК6. Здатність формувати лідерські якості та демонструвати їх в процесі управління людьми;

- СК7. Здатність розробляти проекти, управляти ними, виявляти ініціативу та підприємливість;

- СК9. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію;

- СК10. Здатність до управління організацією та її розвитком; 

- СК11. Здатність планувати і виконувати наукові та прикладні дослідження, презентувати їх результати;

- СК13. Здатність до самостійного опанування новими знаннями, використання сучасних освітніх та дослідницьких технологій у сфері менеджменту.

Очікувані програмні результати навчання:

- ПР1. Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах;

- ПР2. Ідентифікувати проблеми в організації та обґрунтовувати методи їх вирішення;

-  ПР3. Проектувати ефективні системи управління організаціями;

- ПР5.  Планувати діяльність організації в стратегічному та тактичному розрізах;

- ПР6. Мати навички прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації управлінських рішень в непередбачуваних умовах, враховуючи вимоги чинного законодавства, етичні міркування та соціальну відповідальність;

- ПР7. Організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті;

- ПР11. Забезпечувати особистий професійного розвиток та планування власного часу;

- ПР12. Вміти делегувати повноваження та керівництво організацією (підрозділом);

 - ПР13. Вміти планувати і здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення організації (підрозділу)

- ПР17. Ідентифікувати та класифікувати нові задачі в сфері менеджменту, описувати, аналізувати та оцінювати відповідні об’єкти, явища та процеси, обирати оптимальні методи їх дослідження.