ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг»

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»

Мета навчальної дисципліни: формування у здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми "Маркетинг" системи теоретичних знань, оволодіння сучасним методичним інструментарієм, практичними навичками ефективного управління екологічним маркетингом підприємства як основи конкурентоспроможності у сучасних умовах господарювання.

Завдання навчальної дисципліни "Екологічний маркетинг": надання здобувачам вищої освіти знань щодо правильного підходу до розуміння теоретичних і методологічних основ екологічного маркетингу; засвоєння особливостей діяльності макро- і мікросередовища екологічного маркетингу; оволодіння знаннями щодо сегментації екологічного ринку і вибору цільових еко-сегментів; засвоєння методів та процедур з розробки комплексу маркетингових заходів в межах товарної, цінової, комунікаційної політик; оволодіння інструментами стратегічного планування, впровадження і контролю програм екологічного маркетингу.

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати

Загальні компетентності:

- здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу (ЗК 3);

- здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями (ЗК 4);

- знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності (ЗК 6);

- здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях (ЗК 7);

- здатність проведення досліджень на відповідному рівні (ЗК 8).

Спеціальні (фахові) компетентності:

- здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу (СК 1);

- здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу (СК 2);

- здатність використовувати теоретичні положення маркетингу для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середовищі (СК 3);

- здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу (СК 5);

- здатність проводити маркетингові дослідження у різних сферах маркетингової діяльності (СК 6);

- здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів (СК 7);

- здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків (СК 11);

- здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу (СК 12).

На вивчення навчальної дисципліни відводиться __90__годин(и)_3_ кредити(ів) ЄКТС.

Характеристика навчальної дисципліни: вибіркова, 4-й рік підготовки, 8-й семестр.

Загальна кількість годин - 90 годин, з них 
для здобувачів денної форми навчання лекції - 22 годин, практичні, семінарські - 10 годин, інші -  години, самостійна робота - 58 годин;
для здобувачів заочної форми навчання лекції - 4 години, практичні, семінарські - 2 години, самостійна робота - 84 години.
Вид контролю - залік.