Мета: є формування у здобувачів вищої освіти наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, вироблення вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.

Завдання: вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

Загальні компетентності:

- здатність до астрактного, аналізу та синтезу ЗК1.

- здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел ЗК6.

- здатність виявляти ініціативу та підприємливість  ЗК8.

Фахові компетентності:

- здатність обирати та використовувати відповідні методи, функціонування підприємницьких, торговельних та біржових структур СК2.

- здатність здійснювати діяльність у взаємодії  субектів  ринкових відносін СК3.

- здатність застосовувати інноваційні підходи діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур СК4.

Результати навчання:

- використовувати  базові знання з підприємництва, торгівлі і  біржової діяльності й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях  ПР1.

- застосовувати набути знання для виявлення, постановки та  вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницької, торговельної та біржової діяльності ПР2.

- організувати пошук, самостійниї вибір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків у сфері підприємництва, торгівлі і  біржової діяльності ПР6.

- демонструвати підприємливість в різних напрямах професійної діяльності та брати видповідльтність  за результати ПР7.

      - використовувати  знання форм взаємодії субектів ринкових відносин для забезпечення діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур ПР13.