Мета: є формування у здобувачів вищої освіти знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах.
Завдання дисципліни «Основи маркетингу»: є вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:
Загальні компетентності:
- Здатність до аналізу та синтезу ЗК1.
- Здатність проведення досліджень на відповідному рівні ЗК5.
- Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел ЗК7.
- Здатність генерувати нові ідеї (творчість, креативність) ЗК8.
Фахові компетентності:
- Здатність і готовність виявляти, аналізувати та формулювати вимоги до дизайн-об’єктів, визначати особливості їх функціонування, використання ФК1.
- Здатність і готовність розробляти дизайн-об’єкти, дизайн-проекти різного призначення, для різних умов виготовлення (промислове, індивідуальне) ФК12.
- Здатність і готовність розробляти візуальні презентації, портфоліо власних творів, дизайн-об’єктів, дизайн - проектів (фотографування, редагування, компонування) ФК14.
- Здатність демонструвати вільне володіння базовими знанням і практичними навичками в галузі дизайну й сучасних технологій, мати навички програмування і роботи в комп’ютерних мережах ФК16.
Спеціалізації:
1. «Дизайн промислових виробів та об’єктів» ФКСВ.
- Здатність професійно використовувати теоретично та практично здобуті знання, що до виконання промислового інтер’єру в сфері промислового виробництва ФКСВ3.
2. «Дизайн інтер’єру» ФКСВ
- Здатність вирішувати питання ергономіки простору інтер’єру використовуючи закономірності явищ природного освітлення, звуку та штучного світла; застосовувати властивості будівельних та обробчих матеріалів в проектній діяльності ФКСВ1.
3. «Графічний дизайн» ФКСВ
- Здатність створювати оригінал-макети друкованої рекламно-інформаційної продукції в електронному вигляді за допомогою графічних комп’ютерних програм ФКСВ2.
Результати навчання:
- Знання і розуміння наукових засад організації, модернізації, впровадження новітніх технологій у сфері дизайну ПРН1.
- Застосування культури мислення, уміння узагальнювати, аналізувати і
синтезувати інформацію в професійній діяльності ПРН2.
- Знання специфіки пошуку інформації в різних джерелах для вирішення завдань спеціальності ПРН6.
- Застосовувати різноманітні комунікативні технології для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва ПРН10.
- Застосовувати знання та вміння здійснювати дизайн виставково-експозиційних комплексів (дизайн виставок і ярмарок, виставково-експозиційних стендів, збірно-розбірних модульних елементів, вхідних групп громадських об’єктів, вітрин, вивісок) ПРН18.
- Викладач: Kochnova Irina