Мета: є формування у здобувачів вищої освіти   знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах.

 Завдання дисципліни «Основи маркетингу»: є вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:

Загальні компетентності:

- Здатність до аналізу та синтезу ЗК1.

- Здатність проведення досліджень на відповідному рівні ЗК5.

- Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел ЗК7.

- Здатність генерувати нові ідеї (творчість, креативність) ЗК8.

Фахові компетентності:

- Здатність і готовність виявляти, аналізувати та формулювати вимоги до дизайн-об’єктів, визначати особливості їх функціонування, використання ФК1.

- Здатність і готовність розробляти дизайн-об’єкти, дизайн-проекти різного призначення, для різних умов виготовлення (промислове, індивідуальне) ФК12.

- Здатність і готовність розробляти візуальні презентації, портфоліо власних творів, дизайн-об’єктів, дизайн - проектів (фотографування, редагування, компонування) ФК14.

- Здатність демонструвати вільне володіння базовими знанням і практичними навичками в галузі дизайну й сучасних технологій, мати навички програмування і роботи в комп’ютерних мережах ФК16.

Спеціалізації:

1. «Дизайн промислових виробів та об’єктів» ФКСВ.

- Здатність професійно використовувати теоретично та практично здобуті знання, що до виконання промислового інтер’єру в сфері промислового виробництва ФКСВ3.

2. «Дизайн інтер’єру» ФКСВ

- Здатність вирішувати питання ергономіки простору інтер’єру використовуючи закономірності явищ природного освітлення, звуку та штучного світла; застосовувати властивості будівельних та обробчих матеріалів в проектній діяльності ФКСВ1.

3. «Графічний дизайн» ФКСВ

- Здатність створювати оригінал-макети друкованої рекламно-інформаційної продукції в електронному вигляді за допомогою графічних комп’ютерних програм ФКСВ2.

Результати навчання:

- Знання і розуміння наукових засад організації, модернізації, впровадження новітніх технологій у сфері дизайну ПРН1.

- Застосування культури мислення, уміння узагальнювати, аналізувати і

синтезувати інформацію в професійній діяльності ПРН2.

- Знання специфіки пошуку інформації в різних джерелах для вирішення завдань спеціальності ПРН6.

- Застосовувати різноманітні комунікативні технології для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва ПРН10.

        - Застосовувати знання та вміння здійснювати дизайн виставково-експозиційних комплексів (дизайн виставок і ярмарок, виставково-експозиційних стендів, збірно-розбірних модульних елементів, вхідних групп громадських об’єктів, вітрин, вивісок) ПРН18.