Мета: виховання у майбутнього фахівця математичної освіти, яка дозволить йому доводити розв’язування математичних моделей до числа, використовуючи обчислювальну техніку з сучасними математичними пакетами.
Завдання – теоретична та практична підготовка студентів з наступних питань:
– знайомство з основними методами розв’язування систем лінійних та нелінійних рівнянь, методами наближення функцій, методами чисельного диференціювання та інтегрування, чисельними методами розв’язування задач Коші та крайових задач для звичайних диференціальних рівнянь;
– отримання навичок алгоритмічного мислення та формування аргументації при обранні чисельних методів розв’язання прикладних задач;
– вміння використовувати отриманні знання при розробці алгоритмів та складанні програм для проведення обчислювальних експериментів в процесі вивчення складних задач математичного моделювання.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності:
ЗК1 – Здатність абстрактно мислити, застосовувати методи аналізу і синтезу;
ЗК2 – Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;
ЗК3 – Здатність планувати і управляти часом;
ЗК4 – Здатність знати та розуміти предметну область і професійну діяльність;
ЗК5 – Здатність спілкуватися державною мовою усно і письмово;
ЗК7 – Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
ЗК9 – Здатність гнучко адаптуватися до різних професійних ситуацій;
ЗК10 – Здатність системно аналізувати свою професійну і соціальну діяльність, оцінювати накопичений досвід;
ЗК11 – Здатність генерувати нові ідеї (креативність);
ЗК12 – Здатність працювати в команді та автономно;
ЗК14 – Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт;
фахові компетентності:
ФК3 – Здатність будувати математично коректні моделі статичних та динамічних процесів і систем із зосередженими та розподіленими параметрами із врахуванням невизначеності зовнішніх та внутрішніх факторів;
ФК6 – Здатність до комп’ютерної реалізації математичних моделей реальних систем і процесів; проектувати, застосовувати і супроводжувати програмні засоби моделювання, прийняття рішень, оптимізації обробки інформації, інтелектуального аналізу даних;
ФК7 – Здатність використовувати сучасні інформаційні технології для комп’ютерної реалізації математичних моделей та прогнозування поведінки конкретних систем а саме: об’єктно-орієнтований підхід при проектуванні складних систем різної природи, прикладні математичні пакети, проектувати бази даних і знань;
ФК8 – Здатність організовувати роботу з аналізу та проектування складних систем, створення відповідних інформаційних технологій та програмного забезпечення;
ФК9 – Здатність представляти математичні аргументи і висновки з них з ясністю і точністю і в таких формах, які підходять для аудиторії як усно так і в письмовій формі;
ФК11 – Здатність обирати найбільш відповідний алгоритм та структуру даних для розв’язання задачі за наявних умов (часових, обчислювальних); модифікувати за потреби відомі алгоритми та розробляти на їхній основі нові.
очікувані програмні результати навчання:
Володіти сучасними методами розробки програм і програмних комплексів та прийняття оптимальних рішень щодо складу програмного забезпечення, алгоритмів процедур і операцій при розробці інтелектуальних технологій для складних систем;
Проектувати, реалізовувати, тестувати, впроваджувати, супроводжувати, експлуатувати програмні засоби роботи з даними і знаннями в комп’ютерних системах і мережах.
- Викладач: Подковаліхіна Олена