Мета навчальної дисципліни: засвоєння навичок психологічного тренінгу, необхідних практичним психологам для роботи з дітьми і батьками, педагогами і лікарями, керівниками різних рівнів.

Завдання: вивчення основних понять, положень та ключових підходів до розробки та проведення тренінгу, закріплення теоретичних знань студентів у межах програмового змісту дисципліни, розвиток контекстуальної та інструментальної компетентності студентів у побудові та проведенні тренінгів вмінь.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:

загальні компетентності: вміння обирати методи та інструментальні засоби, застосування інноваційних підходів в галузі психології; вміння управляти комплексними діями або проектами, відповідати за прийняття рішень у непередбачуваних умовах; брати відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб.

фахові компетентності: здатність проводити на відповідному науково-методичному рівні викладання державною мовою психологічних дисциплін; здатність застосовувати активні методи соціально-психологічного навчання дітей та дорослих; здатність працювати в групі, наявність навичок міжособистісної взаємодії,  мотивування людей до змін, розвитку та руху до спільної мети.

очікувані програмні результати навчання: за результатами навчання з дисципліни «Теорія і практика психотренінгу» студенти повинні знати поняття і принципи тренінгу; планування, компоненти та організацію тренінгу; стандарти тренерської роботи та індивідуальний стиль тренера; студенти повинні вміти забезпечити професійну компетентність у сфері організації та проведення тренінгів; сформувати вміння, потрібні для організації та планування психологічних тренінгів; засвоїти навички тренінгової роботи; застосовувати різні прийоми тренерської діяльності.