ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг»
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»
Мета дисципліни: формування у здобувачів
вищої освіти уявлення про механізми матеріального забезпечення
діяльності підприємства і про місце забезпечення в маркетинговому управлінні
підприємством, розкриття особливостей організації закупівельної діяльності на
виробничому підприємстві, підприємстві оптової та роздрібної торгівлі.
Завдання дисципліни: надання здобувачам вищої освіти знання з теорії маркетингу
закупівель, розкриття сутності методів та форм закупівельної діяльності,
методів застосування маркетингових інструментів в закупівельній діяльності,
практичних навичок щодо основних засобів закупівель та особливостей їх
впровадження.
- Учитель: Nina Pavlishyna