Програма вивчення навчальної дисципліни «Психологія реклами і маркетингу» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів напряму 6.030102 психологія, 

спеціальності 053 “Психологія”, освітня програма (спеціалізація) «Психологія».

Предметом вивчення навчальної дисципліни є теоретичні та практичні аспекти психології реклами і маркетингу.

Міждисциплінарні зв’язки: дисципліни, що передують вивченню цієї дисципліни – «Загальна психологія», «Практикум з загальної психології», «Соціальна психологія», «Експериментальна психологія» та інші спеціальні; дисципліни, вивчення яких спирається на цю дисципліну – „Психологія масових комунікацій”.

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1. Сучасні проблеми психології реклами і маркетингу.

2. Психологічні дослідження в рекламі і маркетингу.

Мета та завдання навчальної дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія реклами і маркетингу» є формування у студентів фундаментальних уявлень та базових навичок з психології реклами і маркетингу. 

Основними завданнями вивчення дисципліни “Психологія реклами і маркетингу” є: ознайомлення студентів з основними психологічними проблемами маркетингу та рекламної діяльності; ознайомлення з сучасними концепціями реклами та маркетингу; навчити здійснювати грамотну психологічну експертизу реклами.  

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати, у результаті вивчення навчальної дисципліни: 

загальні компетентності: здатність аналітично мислити, бути проникливим та об’єктивним, збирати та інтерпретувати інформацію (данні); вміння донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі психології; здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел, застосовувати з цією метою технічні засоби, статистичні методи і математичні моделі, інформаційне та програмне забезпечення.

фахові компетентності: знання етичних норм, що регулюють відносини людини з людиною, із суспільством і з навколишнім середовищем; здатність до організації та проведення прикладних соціально-психологічних досліджень в різних галузях суспільного життя; вміння надавати консультативну допомога керівникам з питань психології праці та управління, визначення професійних ризиків у різних видах діяльності.

На вивчення навчальної дисципліни відводиться 120 годин / 4 кредитів ECTS.

Для студентів, що вивчають цей навчальний курс, в соціальній інтернет-мережі «Фейсбук» створено групу «Психологія реклами і маркетингу. НУ "Запорізька Політехніка"»: https://www.facebook.com/groups/psihologia.reklamy.i.marketinga/?ref=bookmarks