Метою навчальної дисципліни «Адміністративна діяльність правоохоронних органів» є формування ідеології «служіння народові», виховання неухильної поваги до закону, дотримання законності у всіх формах правоохоронної діяльності, відповідальності за порушення прав і свобод людини і громадянина в державі.

Основними завданнями навчальної дисципліни «Адміністративна діяльність правоохоронних органів» є опанування студентами передових форм і методів роботи в адміністративній сфері, оволодіння навичками праці з нормативними матеріалами, уміння практичної організації ефективної роботи тих чи інших служб, апаратів, підрозділів правоохоронних органів, використання громадських формувань у здійсненні охорони публічного порядку і протидії правопорушенням.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати такі

загальні компетентності:

– здатність до абстрактного, логічного та критичного мислення, аналізу та синтезу отриманих знань;

– знання і розуміння предмета пізнання, здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями;

– уміння планувати і організовувати свою роботу в процесі навчання;.

– навички збору і аналізу інформації з правових джерел, оцінка її достовірності, використання сучасних інформаційних технологій і баз даних;

– уміння грамотно і точно формулювати та висловлювати свої позиції, належним чином їх обґрунтовувати, брати участь в аргументованій дискусії;

– здатність комунікувати як усно, так і письмово різними мовами насамперед у професійній сфері, цінувати та поважати різноманітність та мультикультурність;

– вміння працювати самостійно, проявляти добросовісність, дисциплінованість, пунктуальність та відповідальність у процесі навчання;

– здатність бути критичним і самокритичним, визнавати та виправляти власні помилки.

фахові компетентності:

 здатність на достатньому рівні репрезентувати правоохоронні органи у відносинах з іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та громадянами під час надання правоохоронних, у тому числі поліцейських послуг;

– здатність аналізувати нормативно-правові акти та інші документи з метою правильної кваліфікації адміністративних та кримінальних правопорушень. вільно орієнтуватися в правових актах, які регламентують порядок, напрями та особливості застосування науково-технічних засобів у боротьбі зі злочинністю та під час забезпечення публічної безпеки і порядку;

 здатність щодо об’єктивної оцінки ситуації з метою правильного вибору форм та методів поліцейської діяльності;

 здатність щодо застосування примусових заходів в порядку та межах визначених Законом;

 здатність організовувати свою діяльність на основі певного алгоритму, складати необхідні процесуальні документи;

 здатність довільно використовувати знання в сфері права для розв’язання типових ситуацій, що виникають під час професійної діяльності правоохоронних органів;

 здатність переосмислювати наявні знання стосовно нових фактів; адаптувати раніше отриманий досвід до змінних умов та нестандартних ситуацій;

 здатність проведення наукових досліджень у сфері забезпечення публічної безпеки і порядку, профілактики правопорушень;

 здатність розв’язання складних задач і проблем у сфері правоохоронної діяльності, що потребує оновлення та інтеграції знань, часто в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог;

 здатність критичного осмислення проблем у професійній діяльності правоохоронних органів.

Очікувані програмні результати вивчення навчальної дисципліни "Адміністративна діяльність правоохоронних органів":

на понятійному рівні знати: основні положення законодавства України, що регулює адміністративну діяльність; завдання основних підрозділів правоохоронних органів щодо забезпечення публічної безпеки і порядку; види заходів адміністративного впливу, які застосовуються співробітниками правоохоронних органів під час виконання завдань з забезпечення публічної безпеки і порядку.

на фундаментальному рівні знати: особливості змісту суспільних відносин, що виникають під час адміністративної діяльності правоохоронних органів; основні проблеми, які є актуальними для правоохоронних органів у сфері забезпечення публічної безпеки і порядку, протидії правопорушенням; тенденції щодо подальшого розвитку суспільних відносин у сфері забезпечення публічної безпеки і порядку.

на практично-творчому рівні знати: систему, структуру та основи організації діяльності правоохоронних органів; порядок застосування заходів адміністративного примусу для забезпечення публічного порядку і безпеки; форми взаємодії правоохоронних органів, місцевим самоврядуванням та громадськістю; зміст процесуальних документів, які складаються під час адміністративної діяльності правоохоронних органів.

на репродуктивному рівні вміти: відтворювати основні поняття та категорії, що відображають сутність адміністративної діяльності правоохоронних органів, а також положення нормативно-правових актів, що регулюють діяльність правоохоронних органів;

на алгоритмічному рівні вміти: довільно використовувати засвоєні знання для розв’язання типових ситуацій, що виникають під час професійної діяльності правоохоронних органів, а також організовувати свою діяльність на основі певного алгоритму; складати необхідні адміністративно-процесуальні та інші документи;

на евристичному рівні вміти: орієнтуватися у процесі зміни професійних завдань та ускладнення оперативної обстановки, знаходити шляхи розв’язку нетипових задач, що виникають під час охорони публічного порядку і безпеки, спілкування з громадянами і правопорушниками;

на творчому рівні вміти: переосмислювати наявні знання стосовно нових фактів; адаптувати раніше отриманий досвід до змінних умов та нестандартних ситуацій; варіативно розв’язувати професійні завдання; у вмінні самостійно вести експериментальну, науково-дослідницьку діяльність.