Метою вивчення навчальної дисципліни є формування цілісної уяви про сутність іміджу та особливостей його формування, роль іміджелогії в процесі управлінської діяльності, знання принципів, методів та техніки побудови комунікаційних стратегій, особливостей взаємодії із засобами масової інформації та формування у майбутніх фахівців умінь та навичок для розробки та забезпечення ефективного проведення профілактичних заходів щодо кримінальних правопорушень в цілому та її окремих видів з урахуванням досягнень науково-технічного прогресу та міжнародного досвіду.
Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни «Взаємодія правоохоронних органів з громадськістю» є:
- ознайомити студентів – магістрів з основними сучасними теоретичними концепціями формування іміджу;
- сприяти розумінню місця і значення іміджелогії у сфері професійно- управлінської діяльності;
- навчити основам використання закономірностей побудови іміджу в практичній діяльності;
- озброїти знаннями основних механізмів і методів формування іміджу; сприяти формуванню навичок аналізу складових іміджу та особливостей його сприйняття громадськістю;
- розкрити теоретичні засади взаємодії з громадськістю та засобами масової інформації, ознайомити із законодавчим та нормативно-правовим регулюванням цих питань;
- мінімізувати можливість виникнення конфліктних ситуацій, ознайомити з механізмом надання інформації для ЗМІ та технікою інтерв’ю;
- розкрити актуальні питання взаємодії із засобами масової інформації та визначити роль ЗМІ у побудові комунікації між працівниками Національної поліції та громадськістю, визначити напрями удосконалення цього напрямку роботи;
- отримання на заняттях навичок по опрацюванню даних офіційної статистики, а також документів первинного обліку з метою аналізу показників злочинності.
Результати навчання:
знати :
- місце та роль іміджу у сучасному суспільстві, його типи;
- складові іміджу організації;
- основні складнощі формування позитивного іміджу правоохоронних органів та підрозділів Національної поліції;
- принципи управління іміджем;
- інструменти з формування іміджу;
- методики побудови різних видів іміджу;
- стратегію управління корпоративною інформацією;
- форми та напрямки взаємодії правоохоронних органів із засобами масової інформації;
- права та обов’язки журналіста;
- співвідношення понять «інформація» та «месседж»;
- основні елементи інтерв’ю;
- поняття та систему профілактики кримінальних правопорушень;
- правову основу проведення профілактичних заходів;
- методи профілактики;
- суб’єкти профілактики та їх повноваження в даній сфері;
- джерела інформаційного забезпечення профілактичної діяльності;
- форми взаємодії спеціалізованих суб’єктів профілактики між собою та іншими неспеціалізованими суб’єктами профілактики.
вміти:
- розробляти PR-заходи;
- планувати комплекси іміджевих кампаній;
- використовувати інструментарій побудови іміджу;
- готувати періодичний звіт перед громадськістю про діяльність підрозділу;
- будувати відносини з медіа;
- готувати публічні виступи;
- формувати «месседжі» в інтерв’ю журналістам;
- оптимізувати інформацію для подання в ЗМІ;
- складати плани заходів профілактики злочинів на окремому об’єкті, регіоні, місті;
- розробляти профілактичні заходи загально-соціального, спеціально- кримінологічного та індивідуального характеру;
- аналізувати криміногенну ситуацію, що склалася в певному регіоні (місті), та визначати чинники, що її обумовлюють. На підставі чого приймати необхідне управлінське рішення з їх усунення;
- застосовувати методи профілактики впливу на осіб, що можуть вчинити кримінальні та інші правопорушення.
- Teacher: Григорій Буканов