Метою вивчення навчальної дисципліни є формування цілісної уяви про сутність іміджу та особливостей його формування, роль іміджелогії в процесі управлінської діяльності, знання принципів, методів та техніки побудови комунікаційних стратегій, особливостей взаємодії із засобами масової інформації та формування у майбутніх фахівців умінь та навичок для розробки та забезпечення ефективного проведення профілактичних заходів щодо кримінальних правопорушень в цілому та її окремих видів з урахуванням досягнень науково-технічного прогресу та міжнародного досвіду.

         Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни «Взаємодія правоохоронних органів  з громадськістю» є:

ознайомити студентів – магістрів з основними сучасними теоретичними концепціями формування іміджу;

сприяти розумінню місця і значення іміджелогії у сфері професійно- управлінської діяльності;

навчити основам використання закономірностей побудови іміджу в практичній діяльності;

озброїти знаннями основних механізмів і методів формування іміджу; сприяти формуванню навичок аналізу складових іміджу та особливостей його сприйняття громадськістю;

розкрити теоретичні засади взаємодії з громадськістю та засобами масової інформації, ознайомити із законодавчим та нормативно-правовим регулюванням цих питань;

мінімізувати можливість виникнення конфліктних ситуацій, ознайомити з механізмом надання інформації для ЗМІ та технікою інтерв’ю;

розкрити актуальні питання взаємодії із засобами масової інформації та визначити роль ЗМІ у побудові комунікації між працівниками Національної поліції та громадськістю, визначити напрями удосконалення цього напрямку роботи;

отримання на  заняттях навичок по опрацюванню даних офіційної статистики, а також документів первинного обліку з метою аналізу показників злочинності.

Результати навчання:

знати :

-       місце та роль іміджу у сучасному суспільстві, його типи;

-       складові іміджу організації;

-       основні       складнощі       формування        позитивного        іміджу       правоохоронних органів та підрозділів Національної поліції;

-       принципи управління іміджем;

-       інструменти з формування іміджу;

-       методики побудови різних видів іміджу;

-       стратегію управління корпоративною інформацією;

-       форми та напрямки взаємодії правоохоронних органів із засобами масової інформації;

-       права та обов’язки журналіста;

-       співвідношення понять «інформація» та «месседж»;

-       основні елементи інтерв’ю;

-       поняття та систему профілактики кримінальних правопорушень;

-       правову основу проведення профілактичних заходів;

-       методи профілактики;

-       суб’єкти профілактики та їх повноваження в даній сфері;

-       джерела інформаційного забезпечення профілактичної діяльності;

-       форми взаємодії спеціалізованих суб’єктів профілактики між собою та іншими неспеціалізованими суб’єктами профілактики.

вміти:

-       розробляти PR-заходи;

-       планувати комплекси іміджевих кампаній;

-       використовувати інструментарій побудови іміджу;

-       готувати       періодичний        звіт      перед      громадськістю         про     діяльність підрозділу;

-       будувати відносини з медіа;

-       готувати публічні виступи;

-       формувати «месседжі» в інтерв’ю журналістам;

-       оптимізувати інформацію для подання в ЗМІ;

-       складати плани заходів профілактики злочинів на окремому об’єкті, регіоні, місті;

-       розробляти профілактичні заходи загально-соціального, спеціально- кримінологічного та індивідуального характеру;

-       аналізувати криміногенну ситуацію, що склалася в певному регіоні (місті), та визначати чинники, що її обумовлюють. На підставі чого приймати необхідне управлінське рішення з їх усунення;

-       застосовувати        методи      профілактики       впливу     на    осіб,     що можуть вчинити кримінальні та інші правопорушення.