ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг»
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»
Мета навчальної дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми "Маркетинг" системи теоретичних знань та практичних навичок статистичної оцінки економічних явищ і процесів суспільного життя, оволодіння методами статистичного аналізу.
Завданням вивчення навчальної дисципліни «Основи статистики» є вирішення наступних завдань при підготовці фахівців з маркетингу:збирання, перевірка та оцінювання статистичної інформації, розробка статистичних формулярів; зведення та групування матеріалів статистичного спостереження, виявлення зв‘язків між окремими явищами та процесами, встановлення його структури; техніка обчислення узагальнюючих статистичних показників (абсолютних, відносних, середніх) та їх економічна інтерпретація; статистична оцінка однорідності зібраного статистичного матеріалу; вивчення динаміки суспільних явищ, тенденцій і закономірностей їх розвитку; аналіз складних суспільних явищ та виявлення дії окремих факторів у їх розвитку; проведення вибіркового спостереження і техніка перенесення його результатів на генеральну сукупність.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отриматизагальні компетентності:
здатність доабстрактного мислення, аналізу та синтезу (ЗК 3);
здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями (ЗК 4);
здатність та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності (ЗК 6);
здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях (ЗК 7);
здатність проведення досліджень на відповідному рівні (ЗК 8);
навички використання інформаційних та комунікаційних технологій (ЗК 9).
здатність логічно і послідовно відтворювати знання предметної області (СК 1);
здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області (СК 2);
здатність використовувати теоретичні положення статистики для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середовищі (СК 3);
здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти статистики (СК 5);
здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень за допомогою інструментарію статистики у сфері маркетингу (СК 12).
На вивчення навчальної дисципліни відводиться __120_годин(и)_4 кредити(ів) ЄКТС.
Характеристика навчальної дисципліни: нормативна, 2-й рік підготовки, 4-й семестр.
Загальна кількість годин - 120 годин, з нихдля здобувачів денної форми навчання лекції - 30 годин, практичні, семінарські - 14 годин, інші - години, самостійна робота - 76 годин;
для здобувачів заочної форми навчання лекції - 4 години, практичні, семінарські - 2 години, самостійна робота - 114 годин.
Вид контролю - екзамен.
- Учитель: Наталія Леонідівна Онуфрієнко