ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг»

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»

Мета навчальної дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти спеціальності  075 "Маркетинг" освітньої програми "Маркетинг" системи теоретичних знань та практичних навичок статистичної оцінки економічних явищ і процесів суспільного життя, оволодіння методами статистичного аналізу.

Завданням вивчення навчальної дисципліни «Основи статистики» є вирішення наступних завдань при підготовці фахівців з маркетингу:збирання, перевірка та оцінювання статистичної інформації, розробка статистичних формулярів; зведення та групування матеріалів статистичного спостереження, виявлення зв‘язків між окремими явищами та процесами, встановлення його структури; техніка обчислення узагальнюючих статистичних показників (абсолютних, відносних, середніх) та їх економічна інтерпретація; статистична оцінка однорідності зібраного статистичного матеріалу; вивчення динаміки суспільних явищ, тенденцій і закономірностей їх розвитку; аналіз складних суспільних явищ та виявлення дії окремих факторів у їх розвитку; проведення вибіркового спостереження і техніка перенесення його результатів на генеральну сукупність.

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати
загальні компетентності:

здатність доабстрактного мислення, аналізу та синтезу (ЗК 3);
здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями (ЗК 4);
здатність та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності (ЗК 6);
здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях (ЗК 7);
здатність проведення досліджень на відповідному рівні (ЗК 8);
навички використання інформаційних та комунікаційних технологій (ЗК 9).

спеціальні (фахові) компетентності:

здатність логічно і послідовно відтворювати знання предметної області (СК 1);

здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області (СК 2);

здатність використовувати теоретичні положення статистики для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середовищі (СК 3);

здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти статистики (СК 5);

здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень за допомогою інструментарію статистики у сфері маркетингу (СК 12).

На вивчення навчальної дисципліни відводиться __120_годин(и)_4 кредити(ів) ЄКТС.

Характеристика навчальної дисципліни: нормативна, 2-й рік підготовки, 4-й семестр.

Загальна кількість годин - 120 годин, з них 
для здобувачів денної форми навчання лекції - 30 годин, практичні, семінарські - 14 годин, інші -  години, самостійна робота - 76 годин;
для здобувачів заочної форми навчання лекції - 4 години, практичні, семінарські - 2 години, самостійна робота - 114 годин.
Вид контролю - екзамен.