Метою викладання навчальної дисципліни «Логопедичний масаж» полягає в тому щоб ознайомити студентів з теоретичними, методичними та практичними основами логопедичного масажу; з сучасними психолого- педагогічними та медичними дослідженнями щодо впливу масажу на організм людини; з основними проблемами впровадження елементів лікувального масажу в процес подолання вад мовлення у дітей; сприяти розумінню та вмінню студентів користуватися психолого-педагогічної діагностики задля визначення ступеня та структури дефекту мовлення дитини; деталізаію і розширення основних фахових компетентностей: корекційно-педагогічної, корекційно-методичної, логодіагностичної і логокорекційної, проектувати напрямки масажу в логопедичній роботі з дітьми з урахуванням індивідуальних і діагностичних особливостей та передбачати її результати.
Завданнями вивчення дисципліни “Логопедичний масаж”є:
-
поглибити знання студентів щодо анатомії фізіології органів мовлення в нормі та при патології;
-
формувати систему теоретичних знань та практичних умінь, необхідних для виконання диференційованого логопедичного масажу дітям різних нозологій;
-
ознайомити з науково-теоретичними основами застосування засобів логопедичної реабілітації у комплексній корекційно-розвитковій роботі з дітьми, що мають порушення психомовленнєвого розвитку;
-
ознайомити студентів з умовами правильної організації і проведення масажу в логопедичній практиці, методикою логопедичного масажу та технікою його виконання;
-
ознайомити студентів із сучасними інноваційними техніками логопедичного масажу для дітей з порушеннями психомовленнєвого розвитку;
-
розкрити особливості та закономірності розвитку, а також потенційні можливості усіх категорій дітей, які мають психофізичні порушення, надати інформацію про сучасні методи та прийоми логопедичного масажу для окресленої категорії дітей;
- Викладач: Романова Тетяна Анатоліївна