1      МЕТА І ЗАДАЧІ ДИСЦИПЛІНИ

«ЕЛЕКТРИЧНІ АПАРАТИ АВТОМАТИКИ ТА КЕРУВАННЯ».  ОСНОВНІ ЗНАННЯ, ЩО ЗДОБУВАЮТЬСЯ СТУДЕНТАМИ ПРИ ВИВЧЕННІ ДАНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

 Метою викладання дисципліни «Електричні апарати автоматики та керування» (ЕАА та К) є формування у студентів знань по принципам роботи і будови найбільш розповсюджених апаратів автоматики та керування, а також знань про фізичні процеси, які відбуваються протягом їх роботи. Крім того надання знань студентам про принципи роботи та будови конструкції, фізичної суті явищ, що відбуваються в електричних апаратах низької напруги загалом. Підготувати студентів до того, щоби бути готовими до творчого  використання здобутих знань на практиці. Формування у студентів знань, навиків та умінь, що дозволять їм здійснювати проектування, виробництво та експлуатацію електричних апаратів керування та використовувати їх для створення більш сучасних та досконалих електротехнічних пристроїв. 

Курс «Електричні апарати автоматики та керування» (ЕАА та К) побудован на матеріалах попередніх дисциплін: філософії, вищої математики, фізики, теоретичних основ електротехніки, основ теорії електричних апаратів, теоретичної механіки, програмування і використання обчислювальної техніки, електричних вимірів, матеріаловедення.

В свою чергу, цей курс – це є основа для таких наступних курсів, таких, як основ проектування електромеханічних  апаратів та систем; дипломного проектування бакалаврів та магістерських робіт.

Єдність навчального та виховного процесів забезпечується розкриттям світоглядних аспектів в усіх розділах курсу. Світоглядні питання пояснюються з точки зору матеріалістичного розуміння складних фізичних законів, покладених в основу роботи електричних апаратів низької напруги.

Завдання.  Завдання вивчення дисципліни ЕАА та К – прищеплювати студентам навички розрахункового та експериментального дослідження, проектування, конструювання та забезпечення технологічності конструкцій ЕАА та К; щоб студент засвоїв фундаментальні теоретичні основи різноманітних фізичних явищ, що відбуваються в електричних апаратах і на яких засновано їх функціонування.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студент повинен отримати у результаті вивчення навчальної дисципліни:

інтегральну компетентність:

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та вирішувати практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів електротехніки й електромеханіки і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.

загальні компетентності, а саме

ЗК 05. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК 06. Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми.

07. Готовність та здатність високоякісно виконувати роботу як самостійно так і колективно та приймати рішення в межах своїх професійних знань та компетенції, працюючи в команді.

3К 13. Здатність демонструвати базові знання в галузі природничих дисциплін і готовність використовувати методи фундаментальних наук для розв’язання загально інженерних та професійних задач.

3К 14. Володіти інформацією про єдність усіх екологічних систем біосфери, методами виявлення змін екологічних показників під впливом антропогенної діяльності людини.

3К 15. Здатність використовувати методи та навички виконання та читання креслеників різного призначення.

фахові компетентності:

ФК 3. Здатність використовувати базові знання з загальної фізики, вищої математики, теоретичних основ електротехніки та електротехнічних матеріалів для вирішення практичних задач в електромеханіці.

ФК 6. Здатність використовувати знання з основ електромеханіки: теорії електричних та електронних апаратів, електричних машин та автоматизованого електроприводу для вирішення практичних задач в електромеханіці.

ФК 7. Здатність дотримуватись в проектах з електромеханічного устаткування міжнародних стандартів, норм і технічних умов.

ФК 8. Здатність використовувати сучасні методи розрахунків, моделювання та аналізу режимів роботи електроенергетичного, електротехнічного та електромеханічного обладнання і проектування електромеханічних систем.

ФК 14. Здатність розробляти прості конструкції електроенергетичних і електротехнічних об'єктів та оцінити механічну міцність розроблених конструкцій.

ФК 16. Здатність визначати особливості конструкцій окремих складових вузлів електричних та електронних апаратів.

ФК 17. Здатність визначати механічні навантаження на окремі деталі та вузли електромеханічних пристроїв, що виникають при експлуатації електричних та електронних апаратів.

очікувані програмні результати навчання:

ПРН 1. Знаходити необхідну інформацію в інформаційному просторі.

ПРН 3.Читати професійну літературу рідною та іноземною мовами

ПРН 8 Дотримуватися вимог нормативних актів з охорони праці, техніки безпеки та виробничої санітарії

ПРН 12. Знати та використовувати методи фундаментальних наук для розв’язання загально-інженерних та професійних завдань.

ПРН 13. Знати основи побудови креслеників, уміти розв’язувати позиційні, метричні та просторові завдання.

ПРН 17. Визначати принципи побудови та функціонування елементів систем контролю, керування та автоматики електроенергетичних, електротехнічних та електромеханічних комплексів

ПРН 18. Оцінювати параметри роботи електротехнічного, електроенергетичного та електромеханічного обладнання й відповідних комплексів і систем та розробляти заходи щодо підвищення їх енергоефективності та надійності

ПРН 19. Вирішення професійних задач з проектування, монтажу та експлуатації електроенергетичних, електротехнічних, електромеханічних комплексів та систем

ПРНс 42. Знати та вміти визначати способи та системи охолодження електричних та електронних апаратів, виконувати теплові та вентиляційні розрахунки електричних та електронних апаратів.

ПРНс 44. Вміти використовувати методи оптимізації при проектуванні електричних та електронних апаратів, розробляти та створювати геометричні моделі електричних та електронних апаратів в системі автоматизованого проектування

ПРНс 45. Знати та використовувати математичні пакети програм для проведення практичних розрахунків елементів електричних апаратів, пакети програм з моделювання для розробки конструкцій електричних апаратів та комплектних пристроїв.