Мета: Формування у студентів теоретико-методологічних знань про види мовленнєвих порушень, про причини, що їх викликають, шляхи їх подолання та попередження; надання практичних навичок роботи з дітьми на основі засвоєних прийомів виявлення, корекції та профілактики мовленнєвих розладів.
Завдання:
1.Надати студентам теоретичні знання щодо закономірності становлення і розвитку мовленнєвої функції у дітей; загальної характеристики мовленнєвих порушень, етіології, механізмів, симптоматики, класифікації, динаміки перебігу порушень мовлення за умов спонтанного та цілеспрямованого навчання та виховання;
1. Сформувати у студентів уміння правильно діагностувати мовленнєві порушення та визначати ефективні шляхи корекційного впливу;
2. Ознайомити студентів з питаннями організації логопедичної допомоги та профілактики мовленнєвих порушень
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати компетентності:
Загальні компетентності
- Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
- Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
- Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
- Здатність працювати в команді.
- Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
- Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.
Фахові компетентності:-
Здатність проводити
класифікацію інформаційних джерел наукових досліджень, володіти навичками
роботи з комп’ютером і використовувати інформаційні технології для вирішення
експериментальних і практичних завдань у галузі професійної діяльності. -
Здатність до аналізу та
систематизації організаційних та програмно-нормативних основ
корекційно-виховного процесу, суспільних процесів становлення і розвитку
спеціальної педагогіки як інтеграційної галузі наукових знань, що акумулюють
дані всіх наук про людину. -
Здатність вивчення психофізичних, особистісних, поведінкових
особливостей людей різного віку; закономірностей нормального та патологічного
розвитку дітей в онтогенезі. -
Здатність вивчення етіопатогенезу, механізмів та симптоматики
кожного мовленнєвого дефекту, визначення первинності – вторинності порушень
мовлення (мислення). -
Уміння відмежовувати
патологію мовлення від фізіологічних проявів мовленнєвого становлення у дітей в
нормі на кожному віковому етапі; диференціювати дітей з мовними розладами від
дітей з подібними станами (порушення інтелекту, слуху, психічні захворювання та
ін.). -
Здатність передбачення результату корекційних впливів або
невтручання у мовленнєвий розвиток, появлення можливих вторинних відхилень або
небажаних явищ у стані особи. -
Вміння планувати корекційно-виховну роботу, визначати етапи
корекційного процесу, оцінювати ефективність методів та прийомів. -
Здатність визначати
відповідні пріоритети при вирішенні професійних завдань та володіти високим
рівнем знань в області корекційної психопедагогіки та логопедії (новітніми
теоріями, інтерпретаціями, інноваційними методами і технологіями). -
Здатність до виявлення
виховних та розвиваючих можливостей корекційних засобів впливу, відбору змісту
корекційно-виховної роботи з будь-якою категорією осіб-логопатів. -
Здатність відбирати та розподіляти ефективні методи, форми роботи
та засоби впливу (завдання, наочність, мовленнєвий матеріал та ін.)
https://classroom.google.com/c/NTczNzA0MzY2NjJa
Meeting ID: 747 3369 5060
Topic: Конференция Zoom Ольга Середа
- Учитель: Ольга Середа