Мета:            Формування у студентів теоретико-методологічних знань про види мовленнєвих порушень, про причини, що їх викликають, шляхи їх подолання та попередження; надання практичних навичок роботи з дітьми на основі засвоєних прийомів виявлення, корекції та профілактики мовленнєвих розладів.

Завдання: 

1.Надати студентам теоретичні знання щодо закономірності становлення і розвитку мовленнєвої функції у дітей; загальної характеристики мовленнєвих порушень, етіології, механізмів, симптоматики, класифікації, динаміки перебігу порушень мовлення за умов спонтанного та цілеспрямованого навчання та виховання;

1.       Сформувати у студентів уміння правильно діагностувати мовленнєві порушення та визначати ефективні шляхи корекційного впливу;

2.       Ознайомити студентів з питаннями організації логопедичної допомоги та профілактики мовленнєвих порушень

 У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати компетентності:

Загальні компетентності

-         Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

-         Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

-         Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.

-         Здатність працювати в команді.

-         Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.

-         Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.

Фахові компетентності:

-         Здатність проводити класифікацію інформаційних джерел наукових досліджень, володіти навичками роботи з комп’ютером і використовувати інформаційні технології для вирішення експериментальних і практичних завдань у галузі професійної діяльності.

-         Здатність до аналізу та систематизації організаційних та програмно-нормативних основ корекційно-виховного процесу, суспільних процесів становлення і розвитку спеціальної педагогіки як інтеграційної галузі наукових знань, що акумулюють дані всіх наук про людину.

-         Здатність вивчення психофізичних, особистісних, поведінкових особливостей людей різного віку; закономірностей нормального та патологічного розвитку дітей в онтогенезі.

-         Здатність вивчення етіопатогенезу, механізмів та симптоматики кожного мовленнєвого дефекту, визначення первинності – вторинності порушень мовлення (мислення).

-         Уміння відмежовувати патологію мовлення від фізіологічних проявів мовленнєвого становлення у дітей в нормі на кожному віковому етапі; диференціювати дітей з мовними розладами від дітей з подібними станами (порушення інтелекту, слуху, психічні захворювання та ін.).

-         Здатність передбачення результату корекційних впливів або невтручання у мовленнєвий розвиток, появлення можливих вторинних відхилень або небажаних явищ у стані особи.

-         Вміння планувати корекційно-виховну роботу, визначати етапи корекційного процесу, оцінювати ефективність методів та прийомів.

-         Здатність визначати відповідні пріоритети при вирішенні професійних завдань та володіти високим рівнем знань в області корекційної психопедагогіки та логопедії (новітніми теоріями, інтерпретаціями, інноваційними методами і технологіями).

-         Здатність до виявлення виховних та розвиваючих можливостей корекційних засобів впливу, відбору змісту корекційно-виховної роботи з будь-якою категорією осіб-логопатів.

-         Здатність відбирати та розподіляти ефективні методи, форми роботи та засоби впливу (завдання, наочність, мовленнєвий матеріал та ін.)

https://classroom.google.com/c/NTczNzA0MzY2NjJa

Meeting ID: 747 3369 5060
Topic: Конференция Zoom Ольга Середа