ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг»

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»

Навчальна дисципліна «Рекламний менеджмент» складена у відповідності до освітньо-професійної програми підготовки магістрів зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг».

 Предметом вивчення дисципліни є механізм управління рекламною діяльністю.

Метою вивчення дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти цілісного уявлення про методи й технології підготовки, організації та управління рекламними кампаніями ринкових суб’єктів.

Завданнями вивчення дисципліни є: надання знань з теорії реклами; формування теоретичних знань і практичних навичок в організації і проведенні рекламних кампаній на підприємствах, що функціонують в умовах розвинених ринкових відносин; надання знань щодо створення рекламних звернень, організації рекламної діяльності, оцінки ефективності реклами.

 У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:

 загальні компетентності:

- здатність приймати обґрунтовані рішення (ЗК1);

- здатність генерувати нові ідеї (креативність) (ЗК2);

- здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт (ЗК3);

- здатність до адаптації та дії в новій ситуації (ЗК4);

- здатність розробляти проекти та управляти ними (ЗК8);

 фахові компетентності:

-  здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу (СК3);

- здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом (СК4);

-  здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням міжфункціональних зв’язків (СК7).

 очікувані результати навчання:

- вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта (РН2);

- планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності та (РН3);

- вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації (РН4);

- здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм (РН12);

- керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання ринку (РН13);

- формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку (РН 14);

- збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення (РН15).

 Викладання навчальної дисципліни «Рекламний менеджмент» ґрунтується на попередньому вивченні  здобувачами вищої освіти дисциплін «Маркетинг», «Маркетингові комунікації», «Паблік Рілейшинз», «Мерчандайзинг», «Бренд-менеджмент».

Дисципліна викладається у 2-му семестрі 1-го курсу навчання здобувачів освіти ОС "Магістр".
Загальна кількість годин - 120, 4 кредити, лекції 28 годин, практичні 14 годин, самостійна робота - 78 годин.
Форма контролю - іспит.

Дисципліна є обов'язковою.  

Програма навчальної дисципліни: 

Змістовий модуль 1. Сутність рекламного менеджменту та особливості функціонування рекламного ринку.

Змістовний модуль 2. Розробка рекламних звернень та оцінка ефективної рекламної діяльності підприємства.