ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Організація торгівлі та комерційна логістика»
Програма вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг" складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів освітньої програми "Організація торгівлі та комерційна логістика"
Актуальність вивчення дисципліни «Маркетинг» майбутніми фахівцями зумовлена необхідністю ринкової орієнтації підприємств в умовах насичених та висококонкурентних ринків, оскільки саме маркетинг дає змогу оволодіти інструментом досягнення підприємством бажаного становища на ринку. Знання основ маркетингу є важливим не лише в професійному житті, але й в повсякденному для будь-кого, адже всі є споживачами, регулярно здійснюють покупки, приймають рішення та роблять вибір, маркетинг допоможе краще орієнтуватися в пропозиціях торгових марок виробників та продавців та робити вибір вигідний споживачу.
Мета дисципліни: формування у
здобувачів вищої освіти наукового
світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, вироблення
вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві на основі
маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної
діяльності підприємства.
Завдання дисципліни: вивчення
теоретичних понять категорій маркетингу його класифікації і
характеристик, а також сучасних
тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічним апаратом організації з
метою набуття вмінь і навичок визначення
конкурентоспроможності товару, підвищення ефективності організації та контролю
маркетингової діяльності на підприємствах; виховання здатності до творчого
пошуку напрямків удосконалення маркетингової товарної та цінової політики,
політики продажу та просування на підприємствах.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:
Загальні компетентності:
- здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях (ЗК 2);
- здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел (ЗК6);
Фахові компетентності:
- здатність обирати та використовувати відповідні методи, iнструментарiй для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур (СК2);
- здатність здійснювати діяльність у взаємодії суб’єктів ринкових відносин (СК3);
- здатність визначати та оцінювати характеристики товарів і послуг в підприємницькій, торговельній, біржовій діяльності (СК5).
Результати навчання:
- організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності. (РН5);
- володіти методами та iнструментарiєм для обґрунтування управлiнських рiшень щодо створення й функцiонування пiдприємницьких, торговельних i бiржових структур (РН12);
- використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур (РН13);
- оцінювати характеристики товарів і послуг у підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності за допомогою сучасних методів (РН15).Дисципліна "Маркетинг" викладається у 4 семестрі 2-го року підготовки бакалаврів.
Кількість годин – 120; кредитів – 4, розподіл годин: лекції – 30, практичні та семінарські – 14, самостійна робота – 76.
Вид контролю – іспит.
Дисципліни, вивчення яких передує дисципліні «Маркетинг» та полегшує її засвоєння: «Політична економія»; «Мікроекономіка», «Психологія», «Соціологія».
Постреквізитними навчальними дисциплінами є «Маркетинг закупівель», «Ціноутворення в торгівлі», «Світові ринки товарів і послуг» бакалаврського рівня та «Стратегічний маркетинг» магістерського рівня.Зміст навчальної дисципліни:
Змістовий модуль 1. Теоретичні основи маркетингу.
Змістовний
модуль 2. Методологічні та інформаційні основи маркетингу Змістовний модуль 3. Комплекс маркетингу: сутність та зміст
- Соколова Юлія Олександрівна: Юлія Соколова