ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг»

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг» 

Навчальна дисципліна «Маркетинговий менеджмент» складена у відповідності до освітньо-професійної програми підготовки магістрів зі спеціальності 075 «Маркетинг».

Предметом дисципліни є система знань про управління процесами маркетингової діяльності підприємства, використання конкретного практичного інструментарію у вирішенні актуальних проблем розвитку з орієнтацією на потреби споживачів цільових ринків.

З метою розвитку у слухачів навич­ки комплексного та системного управління маркетингом підприємства викладається дисципліна «Маркетинговий менеджмент». Ця дисципліна нормативна, тобто обов’язкова для засвоєння здобувачами вищої освіти ОС «Магістр» за спеціальністю «Маркетинг».

Метою викладання дисципліни «Маркетинговий менеджмент» є: формування у здобувачів вищої освіти теоретичних знань і практичних навичок щодо вивчення принципів, завдань та функцій управління процесами маркетингової діяльності підприємства.

Завдання дисципліни: вивчення системи методів та алгоритмів керування маркетинговою діяльністю на підприємстві; набуття вмінь творчого пошуку напрямків і резервів удосконалення процесів і методів управління маркетинговою діяльністю підприємства, а також вирішення конкретних маркетингових завдань.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:

 загальні компетентності:

- здатність приймати обґрунтовані рішення (ЗК1);

- здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт (ЗК3);

- здатність до адаптації та дії в новій ситуації (ЗК4);

- здатність розробляти проекти та управляти ними (ЗК8);

 фахові компетентності:

-  здатність   логічно  і  послідовно  відтворювати   та   застосовувати   знання   з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу (СК1);

-  здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі (СК6);

-  здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування (СК8).

Результати навчання:

- знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу (РН1);

- планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності та (РН3);

- вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними (РН6);

- вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта (РН7);

- здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм (РН12);

- керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання ринку (РН13);

- формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку (РН 14).

Дисципліна викладається у 2 семестрі 1-го року підготовки магістрів.  

Кількість годин – 120; кредитів – 4, розподіл годин: лекції – 28, практичні та семінарські – 14, самостійна робота – 78.

Вид контролю – іспит.

Викладання навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» ґрунтується на попередньому вивченні  здобувачами вищої освіти дисциплін «Маркетинг», «Маркетинговий аудит», «Маркетингові дослідження». Одночасно з дисципліною вивчається дисципліна «Стратегічний маркетинг», яка є тісно пов’язаною.

Зміст дисципліни "Маркетинговий менеджмент"

Змістовий модуль 1. Організаційні засади маркетингового менеджменту

Змістовий модуль 2. Реалізація процесу маркетингового менеджменту на підприємства