ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг»
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»
Навчальна дисципліна «Маркетинговий менеджмент» складена у відповідності до освітньо-професійної програми підготовки магістрів зі спеціальності 075 «Маркетинг».
Предметом дисципліни є система знань про управління процесами маркетингової діяльності підприємства, використання конкретного практичного інструментарію у вирішенні актуальних проблем розвитку з орієнтацією на потреби споживачів цільових ринків.
З метою розвитку у слухачів навички комплексного та системного управління маркетингом підприємства викладається дисципліна «Маркетинговий менеджмент». Ця дисципліна нормативна, тобто обов’язкова для засвоєння здобувачами вищої освіти ОС «Магістр» за спеціальністю «Маркетинг».
Метою викладання дисципліни «Маркетинговий менеджмент» є: формування у здобувачів вищої освіти теоретичних знань і практичних навичок щодо вивчення принципів, завдань та функцій управління процесами маркетингової діяльності підприємства.
Завдання дисципліни: вивчення системи методів та алгоритмів керування маркетинговою діяльністю на підприємстві; набуття вмінь творчого пошуку напрямків і резервів удосконалення процесів і методів управління маркетинговою діяльністю підприємства, а також вирішення конкретних маркетингових завдань.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:
загальні компетентності:
- здатність приймати обґрунтовані рішення (ЗК1);
- здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт (ЗК3);
- здатність до адаптації та дії в новій ситуації (ЗК4);
- здатність розробляти проекти та управляти ними (ЗК8);
фахові компетентності:
- здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу (СК1);
- здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі (СК6);
- здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування (СК8).Результати
навчання: - знати і вміти
застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і
практичні прийоми маркетингу (РН1); - планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати
його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в
умовах невизначеності та
(РН3); - вміти підвищувати
ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях
управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними (РН6); - вміти формувати і
вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта (РН7); - здійснювати діагностування та
стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації
маркетингових стратегій, проектів і програм
(РН12); - керувати маркетинговою діяльністю ринкового
суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та
показники її оцінювання ринку (РН13); - формувати маркетингову систему взаємодії,
будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку (РН
14). Дисципліна викладається у 2 семестрі 1-го року підготовки магістрів. Кількість годин – 120; кредитів
– 4, розподіл годин: лекції – 28, практичні та семінарські – 14, самостійна
робота – 78.
Викладання навчальної
дисципліни «Маркетинговий менеджмент» ґрунтується на попередньому вивченні здобувачами вищої освіти дисциплін
«Маркетинг», «Маркетинговий аудит», «Маркетингові дослідження». Одночасно з
дисципліною вивчається дисципліна «Стратегічний маркетинг», яка є тісно
пов’язаною.
Змістовий модуль 1. Організаційні засади маркетингового
менеджменту Змістовий модуль 2. Реалізація
процесу маркетингового менеджменту на підприємства