ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Економіка підприємства»
Мета дисципліни: формування у здобувачів вищої освіти наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, вироблення вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.
Завдання дисципліни: вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати
Загальні компетентності:
- здатність до астрактного, аналізу та синтезу ЗК1.
- здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел ЗК6.
- здатність виявляти ініціативу та підприємливість ЗК8.
Фахові компетентності:
- Критичне осмислення теоретичних засад підприємницької, торговельної та біржової діяльності. СК1.
- здатність обирати та використовувати відповідні методи, функціонування підприємницьких, торговельних та біржових структур СК2.
- здатність здійснювати діяльність у взаємодії субектів ринкових відносін СК3.
- здатність застосовувати інноваційні підходи діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур СК4.
Результати навчання:
- використовувати базові знання з підприємництва, торгівлі і біржової діяльності й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях ПР1.
- застосовувати набути знання для виявлення, постановки та вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницької, торговельної та біржової діяльності ПР2.
- організувати пошук, самостійниї вибір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків у сфері підприємництва, торгівлі і біржової діяльності ПР6.
- демонструвати підприємливість в різних напрямах професійної діяльності та брати видповідльтність за результати ПР7.
- використовувати знання форм взаємодії субектів ринкових
відносин для забезпечення діяльності підприємницьких,
торговельних та біржових структур ПР13.
- Викладач: Kochnova Irina