ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг»
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»
Мета дисципліни: є формування у здобувачів вищої освіти знання суті та механізму формування комплексу маркетингу у банках в умовах ринкових відносин; сформулювати теоретичну та методологічну базу для здійснення банківської діяльності на сучасних концепціях та засадах маркетингу.
Завдання дисципліни: є надання у здобувачів вищої освіти знання суті та механізму формування комплексу маркетингу у банках в умовах ринкових відносин; сформулювати теоретичну та методологічну базу для здійснення банківської діяльності на сучасних концепціях та засадах маркетингу.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати
Загальні компетентності:
- Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми, здатність приймати обґрунтовані рішення ЗК1.
- Здатність управляти, виявляти ініціативу та підприємливість, забезпечувати якість виконуваних робіт ЗК3.
- Знання та розуміння предметної області маркетингової діяльності ЗК4
- Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу, пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел у предметному полі маркетингу ЗК6.
Фахові компетентності:
- Здатність критично інтерпретувати результати останніх теоретичних та практичних досліджень у сфері маркетингу СК2.
- Здатність до діагностування різних аспектів маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування СК5.
- Здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових субектів СК7.
- Здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового субекта в кросс-функціональному розізі СК1.13.
Результати навчання:
- Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності Р1.
- Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також Р3.
- Демонструвати вміння розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності, а також особливості поведінки їх субектів Р4.
- Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію Р7.
- Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового субекта гнучко адаптування до змін маркетингового середовища Р8.
- Учитель: Irina Kochnova