ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг»

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»


Мета дисципліни: є формування у здобувачів вищої освіти знання суті та механізму формування комплексу маркетингу у банках в умовах ринкових відносин; сформулювати теоретичну та методологічну базу для здійснення банківської діяльності на сучасних концепціях та засадах маркетингу.

 Завдання дисципліни:  є надання у здобувачів вищої освіти знання суті та механізму формування комплексу маркетингу у банках в умовах ринкових відносин; сформулювати теоретичну та методологічну базу для здійснення банківської діяльності на сучасних концепціях та засадах маркетингу.

 У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати

Загальні компетентності:

- Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми, здатність приймати обґрунтовані рішення ЗК1.

- Здатність управляти, виявляти ініціативу та підприємливість, забезпечувати якість виконуваних робіт ЗК3.

- Знання та розуміння предметної області маркетингової діяльності ЗК4

Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу, пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел у предметному полі маркетингу ЗК6.

Фахові компетентності:

- Здатність критично інтерпретувати результати останніх теоретичних та практичних досліджень у сфері маркетингу СК2.

- Здатність до діагностування різних аспектів маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування СК5.

- Здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових субектів СК7.

- Здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового субекта в кросс-функціональному розізі  СК1.13.

Результати навчання:

- Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності Р1.

- Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також  Р3.

- Демонструвати вміння розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності, а також особливості поведінки їх субектів  Р4.

Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію Р7.

- Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового субекта гнучко адаптування до змін маркетингового середовища Р8.