ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування» СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг» ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»
Завдання дисципліни: є вивчення теоретичних понять бренд-менеджменту та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату побудови архітектури і портфеля брендів; планування розвитку торгівельної марки; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення управління брендом
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати
Загальні компетентності:
- Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми, здатність приймати обґрунтовані рішення ЗК4.
- Здатність управляти, виявляти ініціативу та підприємливість, забезпечувати якість виконуваних робіт ЗК3.
- Знання та розуміння предметної області маркетингової діяльності ЗК4.
- Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу, пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел у предметному полі маркетингу ЗК6.
Фахові компетентності:
- Здатність критично інтерпретувати результати останніх теоретичних та практичних досліджень у сфері маркетингу СК2.
- Здатність до діагностування різних аспектів маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування СК5.
- Здатність до управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі СК8.
- Здатність розробляти систему заходів щодо забезпечення позитивного іміджу підприємства, організації, закладу СК1.11.
- Здатність обґрунтовувати напрями розвитку брендів підприємства з урахуванням особливостей його внутрішнього і зовнішнього середовища СК1.12.
Результати навчання:
- Демонструвати належний рівень знань із найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу Р1.
- Володіти навичками, достатніми для проведення власних досліджень та прийняття рішень у сфері маркетингу Р3.
- Демонструвати вміння розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності, в т.ч. у міжнародному середовищі Р4.
- Розв'язувати складні маркетингові проблеми і вирішувати задачі в умовах невизначеності із застосуванням сучасних управлінських підходів, методів, прийомів Р10.
- Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта Р11.
- Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм Р12.- Викладач: Kochnova Irina