ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг»

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»

Мета дисципліни: є формування знань у здобувачів вищої освіти щодо базових категорій бренд-менеджменту та управління торгової маркою, методологічних аспектів організації бренд-менеджменту на підприємстві в сучасних умовах

 Завдання дисципліни: є вивчення теоретичних понять бренд-менеджменту та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату побудови архітектури і портфеля брендів; планування розвитку торгівельної марки; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення управління брендом

 У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати

Загальні компетентності:

- Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми, здатність приймати обґрунтовані рішення ЗК4.

- Здатність управляти, виявляти ініціативу та підприємливість, забезпечувати якість виконуваних робіт ЗК3.

- Знання та розуміння предметної області маркетингової діяльності ЗК4.

Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу, пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел у предметному полі маркетингу ЗК6.

Фахові компетентності:

- Здатність критично інтерпретувати результати останніх теоретичних та практичних досліджень у сфері маркетингу СК2.

- Здатність до діагностування різних аспектів маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування СК5.

- Здатність до управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі СК8.

- Здатність розробляти систему заходів щодо забезпечення позитивного іміджу підприємства, організації, закладу СК1.11.

- Здатність обґрунтовувати напрями розвитку брендів підприємства з урахуванням особливостей його внутрішнього і зовнішнього середовища СК1.12.

Результати навчання:

- Демонструвати належний рівень знань із найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу Р1.

- Володіти навичками, достатніми для проведення власних досліджень та прийняття рішень у сфері маркетингу Р3.

- Демонструвати вміння розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності, в т.ч. у міжнародному середовищі Р4.

- Розв'язувати складні маркетингові проблеми і вирішувати задачі в умовах невизначеності із застосуванням сучасних управлінських підходів, методів, прийомів Р10.

- Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта Р11.

- Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм Р12.