ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг»
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»
Мета: надання здобувачам вищої освіти знань, щодо системи, методів та алгоритмів аналізу внутрішнього і зовнішнього бізнес-середовища підприємства.
Завдання: вивчення категорій, методик та алгоритмів маркетингових досліджень; набуття здобувачами вищої освіти навичок творчого пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємств за результатами проведених досліджень
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності:
- знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності ЗК6;
- здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях ЗК7;
- здатність проведення досліджень на відповідному рівні ЗК8;
- навички використання інформаційних і комунікаційних технологій ЗК9;
- здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності) ЗК12;
- здатність діяти соціально відповідально та свідомо ЗК14.
фахові компетентності:
- здатність використовувати теоретичні положення маркетингу для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середовищі СК3;
- здатність проводити маркетингові дослідження у різних сферах маркетингової діяльності СК6;
- здатність розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності СК8;
- здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності СК10;
- здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків СК11;
- здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу СК12.
- Викладач: Pavlishyna Nina