ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 07 «Управління та адміністрування»
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «Маркетинг»
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «Маркетинг»
Мета: формування системи теоретичних і практичних знань щодо промислового маркетингу, сучасних концепцій його розвитку, методологічних та організаційних засад використання.
Завдання:
вивчення теорії промислового маркетингу, методології маркетингових досліджень,
розроблення і планування маркетингових стратегій та їх реалізації промисловими
підприємствами, опанування сучасних методів управління маркетинговою і
комунікаційною діяльністю у сферах закупівлі, збуту, розподілу промислової
продукції.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати: загальні компетентності: - визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і
взятих обов’язків ЗК5; - знання та розуміння предметної області та розуміння
професійної діяльності ЗК6; - здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях ЗК7; - здатність спілкуватися з представниками
інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів
економічної діяльності) ЗК12. фахові компетентності: - здатність проваджувати маркетингову
діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і
функціональних зв'язків між її складовими
СК4; - здатність визначати вплив функціональних областей
маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів СК7; - здатність використовувати інструментарій маркетингу в
інноваційної діяльності СК9; - здатність використовувати маркетингові
інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації
щодо підвищення їх ефективності СК10; - здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та
визначати особливості функціонування ринків СК11; - здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати
результати досліджень у сфері маркетингу СК12.
- Викладач: Pavlishyna Nina