Навчальна практика (при дистанційному навчанні) є також невід’ємною складовою частиною учбового процесу. Вона зазвичай непередбачена учбовим планом, але при неможливості проходження її в стандартних умовах (на підприємстві). Як і звичайна навчальна практика вона спрямована на поглиблення і закріплення здобутих студентами теоретичних знань в процесі вивчення навчальних дисциплін, які викладаються по кафедрі «Туристичного, готельного та ресторанного бізнесу».

Концепція практики базується на розгляді галузі гостинності, перш за все, як середовища для діяльності студента, як майбутнього фахівця  в галузі туризму.

Програму складено відповідно до затвердженого стандарту вищої освіти від 04.10.2018 року №1068 за спеціальністю 242 «Туризм» галузі знань 24 «Сфера обслуговування» для першого (бакалаврського) рівня освіти.

Програма навчальної практики (при дистанційному навчанні) – це розгорнутий план професійної підготовки за спеціальністю. Програма практики відображає сукупність тематичних занять, з вказівкою їх термінів проведення, відповідно вимогам кваліфікаційної характеристики навчального плану. Методичні рекомендації мають на меті викладання основних положень та вимог до цілей, завдань і організаційних аспектів проходження практики. Практична підготовка передбачає безперервність та послідовність отримання  необхідного обсягу практичних знань та вмінь відповідно до освітньо-професійної програми підготовки студентів бакалаврського рівня вищої освіти.

Метою навчальної практики (при дистанційному навчанні) є ознайомлення студентів 2 курсу зі змістом їх майбутньої професії, з характером та сферою професійної діяльності, з особливостями практичної діяльності підприємств галузі гостинності, роллю фахівців готельно-ресторанного обслуговування, формуванням результатів діяльності підприємств туристичного бізнесу різних форм власності та організаційно-правових форм господарювання, їх конкурентного статусу на ринку послуг, поглибити та закріпити студентами теоретичні знання організаційно-технологічних процесів, що відбуваються на підприємствах готельно-рестораної сфери діяльності.

Завдання навчальної практики:

- прищепити любов до майбутньої професії;

- визначити місце та роль фахівця в розвитку ринку готельно-ресторанних послуг;

- ознайомити з професійними вимогами до фахівця, необхідними практичними уміннями та навичками;

- ознайомити зі сферою майбутньої професійної діяльності, основними типами категорій професій та підприємств, які обслуговують туристів;

- навчатися самостійно здійснювати пошук, потрібної інформації про стан роботи підприємства на ринку товарів та послуг; аналізувати її, виявляти основні фактори, що обумовлюють фактичний стан діяльності підприємства,

- вміти розкривати основні тенденції його розвитку, пояснювати їх, пропонувати пропозиції щодо підвищення ефективності діяльності.

Керівник практики від Університету призначається завідуючим кафедрою «Туристичного, готельного та ресторанного бізнесу». До керівництва практикою залучаються досвідчені ви­кладачі з профільних дисциплін.

Керівник практики систематично контролює роботу студентів і вирішує всі питан­ня, пов'язані з виконанням програми практики, у складі комісії приймає залік з практики.

Дистанційна практика студентів проводиться вдома.