Мета вивчення – систематизація знань в області цілісного сприйняття питань розвитку фірми і, на його основі, системного управління нею.
Завдання вивчення дисципліни:
Методичні – викласти теоретичні основи та методологічні особливості застосування системного підходу у визначенні ступеню ризикованості проектів та прийнятті управлінських рішень на рівні корпорації.
Пізнавальні – сформувати уявлення про механізм прийняття та виконання рішень у корпоративних об’єднаннях. Викласти основні принципи, методи оцінки ефективності діяльності корпорацій, механізми розподілу прибутку та контролю в акціонерних товариствах.
Практичні – формувати практичні навички роботи студентів зі спеціальною літературою, орієнтувати їх на інтенсивну роботу, критичне осмислення здобутих знань, ознайомити з основними положеннями формування портфелю акціонерного товариства.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:
загальні компетентності:
- здатність до адаптації та дії в новій ситуації;
- вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми;
- здатність працювати в команді.
Фахові компетенції:
- уміння розробляти та впроваджувати конкурентоспроможні туристичні продукти та послуги; орієнтуватися у конкурентному середовищі та проводити його аналітику;
- здатність розробляти регіональні туристичні програми підтримки галузі, маркетингові стратегії для просування послуг у готельно-ресторанній справі;
- здатність ідентифікувати класифікаційні ознаки світових ринків готельних послуг; знати транснаціональні корпорації в готельно-ресторанному бізнесі та механізм їх функціонування.
- Teacher: Andriy Sokolov
- Teacher: Анастасія Безхлібна
- Teacher: Олена Жилко