Мета вивчення – систематизація знань в області цілісного сприйняття питань розвитку фірми і, на його основі, системного управління нею.

Завдання вивчення дисципліни:

Методичні – викласти теоретичні основи та методологічні особливості застосування системного підходу у визначенні ступеню ризикованості проектів та прийнятті управлінських рішень на рівні корпорації.

Пізнавальні – сформувати уявлення про механізм прийняття та виконання рішень у корпоративних об’єднаннях. Викласти основні принципи, методи оцінки ефективності діяльності корпорацій, механізми розподілу прибутку та контролю в акціонерних товариствах.

Практичні – формувати практичні навички роботи студентів зі спеціальною літературою, орієнтувати їх на інтенсивну роботу, критичне осмислення здобутих знань, ознайомити з основними положеннями формування портфелю акціонерного товариства.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:

загальні компетентності:

-    здатність до адаптації та дії в новій ситуації;

-    вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми;

-    здатність працювати в команді.

Фахові компетенції:

-    уміння розробляти та впроваджувати конкурентоспроможні туристичні продукти та послуги; орієнтуватися у конкурентному середовищі та проводити його аналітику;

-    здатність розробляти регіональні туристичні програми підтримки галузі, маркетингові стратегії для просування послуг у готельно-ресторанній справі;

-    здатність ідентифікувати класифікаційні ознаки світових ринків готельних послуг; знати транснаціональні корпорації в готельно-ресторанному бізнесі та механізм їх функціонування.