
1. Мета навчальної дисципліни
Метою вивчення дисципліни «Теоретико-методологічні проблеми сучасної психології» є формування у студентів світоглядної основи теоретичної та практичної діяльності майбутнього психолога на основі забезпечення їх методологічною та теоретичною грамотністю у процесі засвоєння знань з курсу та систематизації і узагальнення наявних у них професійних знань. Зокрема, теоретичне та практичне вивчення закономірностей розвитку психологічної науки і її загальної теорії, загальні принципи системного підходу в психології, а також базові категорії, принципи та проблеми психології.
2. Завдання вивчення дисципліни
Основні завдання навчальної дисципліни «Теоретико-методологічні проблеми сучасної психології»:
- вивчити розвиток та зміни парадигм в еволюції психології;
- висвітлити роль та місце базових принципів у розвитку психологічної науки;
- вивчити основні методологічні підходи у психології;
- сформувати у магістрантів навички й уміння з виокремлення теоретичної, методологічної та історико-психологічної складових феноменів психологічного знання;
- сформувати навички структурування теоретико-методологічного знання, навички його моделювання;
- сформувати вміння виявляти проблеми і суперечності, аналізувати психологічні явища;
3. Пререквізіти і постреквізіти навчальної дисципліни
Пререквізіти: Передбачено попереднє оволодіння психологічними дисциплінами освітнього рівня бакалавр.
Постреквізити: За структурно-логічною схемою програми підготовки магістра дана навчальна дисципліна створює основу для вивчення дисципліни: «Методологія та організація наукових досліджень в психології». Здобутий магістрантами у ході вивчення навчальної дисципліни досвід у вигляді загальних та професійних компетентностей, системи знань, умінь, норм і цінностей є теоретичним та практичним підґрунтям подальшого оволодіння професією та виконання кваліфікаційної роботи.
- Teacher: Владислав Коваль