1.     Мета навчальної дисципліни

Метою вивчення дисципліни «Теоретико-методологічні проблеми сучасної психології» є формування у студентів світоглядної основи теоретичної та практичної діяльності майбутнього психолога на основі забезпечення їх методологічною та теоретичною грамотністю у процесі засвоєння знань з курсу та систематизації і узагальнення наявних у них професійних знань. Зокрема, теоретичне та практичне вивчення закономірностей розвитку психологічної науки і її загальної теорії, загальні принципи системного підходу в психології, а також базові категорії, принципи та проблеми психології.

 

2.     Завдання вивчення дисципліни

Основні завдання навчальної дисципліни «Теоретико-методологічні проблеми сучасної психології»:

-              вивчити розвиток та зміни парадигм в еволюції психології;

-              висвітлити роль та місце базових принципів у розвитку психологічної науки;

-              вивчити основні методологічні підходи у психології;

-              сформувати у магістрантів навички й уміння з виокремлення теоретичної, методологічної та історико-психологічної складових феноменів психологічного знання;

-              сформувати навички структурування теоретико-методологічного знання, навички його моделювання;

-              сформувати вміння виявляти проблеми і суперечності, аналізувати психологічні явища;

3.     Пререквізіти і постреквізіти навчальної дисципліни

Пререквізіти: Передбачено попереднє оволодіння психологічними дисциплінами освітнього рівня бакалавр.

Постреквізити: За структурно-логічною схемою програми підготовки магістра дана навчальна дисципліна створює основу для вивчення дисципліни: «Методологія та організація наукових досліджень в психології». Здобутий магістрантами у ході вивчення навчальної дисципліни досвід у вигляді загальних та професійних компетентностей, системи знань, умінь, норм і цінностей є теоретичним та практичним підґрунтям подальшого оволодіння професією та виконання кваліфікаційної роботи.