3. Мета та завдання навчальної дисципліни
Сучасна вища освіта, відповідаючи на виклики ринку праці, передбачає знання студентами іноземної мови. До того ж, аби вивчення мови було професійно-орієнтованим, слід залучати матеріали, що висвітлюють коло важливих для майбутнього фахівця питань.
Мета: Метою навчання ділової мови (англійської) в університеті є підготовка студентів до ділового спілкування на цій мові, що передбачає наявність у них таких умінь у різних видах мовної діяльності, як читання, аудіювання, мовлення, переклад.
В процесі досягнення цієї практичної мети реалізуються також загальноосвітні, пізнавальні та виховні завдання. Поряд з лінгвістичними передбачається ознайомити студентів з екстралінгвістичними знаннями, тобто з побутовою, країнознавчою та суспільно - політичною інформацією.
Завдання: вивчення лексичного і граматичного матеріалу, термінології і тем галузі, оволодіння вмінням функціонально застосовувати іноземну мову в ситуаціях професійного спілкування; читання оригінальної літератури за фахом для отримання необхідної інформації; участь в усному спілкуванні іноземною мовою в обсязі тематики, передбаченої програмою.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності: здатність до абстрактного мислення аналізу та синтезу; комунікативна: читання; мовлення, аудіювання, письмо; здатність спілкуватися іноземною мовою; знання фонової інформації соціокультурного і лінгвокраїнознавчого змісту; готовність до самоосвіти; здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; отримати навички використання інформаційних і комунікативних технологій; здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних іншомовних джерел; розвити навички міжособистісної взаємодії.
фахові компетентності: здатність здійснювати професійну діяльність HR- менеджера; володіння мовними зворотами формального та неформального стилів; мати розуміння особливостей зарубіжних провідних наукових шкіл та напрямів економічної науки; здатність аналізувати та змістовно інтерпретувати отримані результати; здатність використовувати сучасні джерела економічної, соціальної, управлінської сфери, готовність до професійної самоосвіти, вміння працювати з програмним забезпеченням (формування звітів, створення презентацій, проведення відеоконференцій);
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати: лексико-граматичний матеріал на базі основних підручників та інших дидактичних матеріалів;професійну термінологію; етикет ділового спілкування; фонову інформацію соціокультурного і лінгвокраїнознавчого змісту.
вміти: вести бесіду іноземною мовою в межах пройденої тематики, готувати усні і письмові повідомлення; читати фахові, публіцистичні, художні тексти різних рівнів складності; обговорювати прочитані тексти; робити переказ і коментувати інформацію, отриману під час читання текстів; виступати з презентацією або звітом; вести діалоги з клієнтами і партнерами в ситуаціях професійної галузі.
- Викладач: Горлачова Вікторія