Вміння спілкуватися іноземною мовою – важлива професійна компетентність сучасного науковця, запорука його успішності і здатності протистояти викликам в умовах, коли життя суспільства постійно змінюється і розвивається, надходить велика кількість інформації зі світових джерел, міжкультурні контакти стають доволі інтенсивними. Всі сфери діяльності людини потребують фахівців, здатних ефективно працювати з представниками різних культур, бути готовими до роботи в мультикультурних середовищах. Основним чинником формування мультикультурної обізнаності є знання іноземної мови, навички усної і писемної комунікації академічного рівня. Опанування англійської мови забезпечує природну людську потребу у взаєморозумінні в процесі міжкультурної комунікації. Результатом навчання наукового спілкування іноземною мовою має бути дискурсивна компетентність – здатність продукувати мовленнєві вміння в різних контекстах професійної комунікації в усіх чотирьох видах мовленнєвої діяльності: читанні, письмі, аудіюванні та усному мовленні.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:

Загальні компетентності: здатність до застосовування загальнонаукових та фундаментальних знань, розуміння предметної області і професії; здатність до сприйняття культури та звичаїв інших країн і народів, толерантного ставлення до національних, расових, конфесійних відмінностей, здібність до міжкультурних комунікацій у соціальній сфері; здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

Спеціальні компетентності: здатність формувати та реалізовувати ефективні зовнішні та внутрішні комунікації в сфері наукових інтересів, навички взаємодії; здатність формувати інформаційний контент іноземною мовою; здатність координувати та регулювати взаємовідносини з контактними аудиторіями (стейкхолдерами).

Результати навчання: вільно спілкуватися з професійних наукових питань іноземною мовою через канали усної, письмової та електронної комунікації; генерувати інформаційний контент на задані теми з використанням англомовних наукових джерел; практикувати отримані знання в у практичній роботі науковця в полікультурному середовищі.