Мета: формування у студентів знань і практичних навичок, спрямованих на
спілкування діловою іноземною мовою у сфері бізнес комунікацій, висвітлення
ділових заходів та надання медійної підтримки комерційним організаціям, знання
ділової термінології, мови ділових паперів, етикету усного і письмового
ділового спілкування. У навчальному процесі також реалізуються загальноосвітні,
пізнавальні та виховні цілі. Формування і розвиток мовних та мовленнєвих
навичок, збагачення лексичного запасу діловою лексикою, формування
загальнокультурної грамотності, що включає знання звичаїв і традицій ведення
бізнесу в різних культурах та вплив міжкультурних відмінностей на розуміння між
діловими партнерами та на успішність в досягненні комунікативної мети в
ситуаціях ділового професійного спілкування.
Завдання: засвоєння лексичного і граматичного матеріалу, ділової термінології в межах тематики курсу ділової іноземної мови, оволодіння вмінням функціонально і доречно застосовувати знання з ділової іноземної мови в ситуаціях, що виникають в професійній діяльності журналіста.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності:
здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях; знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності; здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; здатність спілкуватися іноземною мовою використовуючи базову ділову термінологію, граматичні навички, знання з теорії жанрів ділового спілкування та етикету в галузі соціальних комунікацій (журналістиці, рекламі, зв’язках з громадськістю)
фахові компетентності:
здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності; здатність формувати інформаційний контент іноземною мовою; здатність створювати медіапродукт іноземною мовою
Очікувані програмні результати навчання:
вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію, іноземною мовою; передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт чи на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціальнокомунікаційних наук; генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов’язкових джерел інформації іноземною мовою.
- Учитель: Юрій Полєжаєв