Метою викладання навчальної дисципліни “Ерядування” є формування комплексу професійної компетентності, щодо системи електронного врядування з використанням новітніх інформаційних і комунікаційних технологій, за для покращення рівня і якості державних послуг громадянам і подальшого інноваційного розвитку публічної служби.

Для досягнення мети поставлені такі основні завдання, що мають бути вирішені у процесі викладання:

-       формування сучасних теоретичних та практичних знань, умінь та навичок з електронного урядування,

-       налагодження ефективних комунікацій з метою кращої підготовки до співробітництва та взаємодії в інформаційному суспільстві та суспільстві знань;

-       формування навичок самостійної роботи з традиційною літературою та джерелами в Інтернеті; розвиток логічного та аналітичного мислення;

-       вироблення вміння застосовувати у професійній діяльності основні методи і принципи електронного урядування;

-       придбання практичних навичок з надання адміністративних послуг в системі електронного урядування.

Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:

- інтегральна:

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та наукових методів відповідної галузі і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

загальні:

ЗК 2. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

ЗК 4. Здатність бути критичним і самокритичним

ЗК 5 Здатність до адаптації та дії в новій ситуації

ЗК 6 Здатність працювати в команді

ЗК 7 Здатність планувати та управляти часом

ЗК 8 Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми

ЗК 9 Здатність      до               пошуку,                                 оброблення        та                                 аналізу інформації з різних джерел

ЗК 12 Навички міжособистісної взаємодії

ЗК 13 Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів діяльності)

 

фахових (спеціальних):

С(Ф)К 1. Здатність до соціальної взаємодії, до співробітництва й розв’язання конфліктів

С(Ф)К 2. Здатність забезпечувати належний рівень вироблення та використання управлінських продуктів, послуг чи процесів

С(Ф)К 4. Здатність використовувати в процесі підготовки і впровадження управлінських рішень сучасні ІКТ

С(Ф)К 5. Здатність використовувати систему електронного документообігу

С(Ф)К 6. Здатність здійснювати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій

С(Ф)К 7. Здатність розробляти тактичні та оперативні плани управлінської діяльності

С(Ф)К 8. Здатність готувати проекти управлінських рішень та їх впроваджувати

С(Ф)К 11. Здатність до дослідницької та пошукової діяльності в сфері публічного управління та адміністрування.

 

Очікувані програмні результати навчання:

ПРН 8 Розуміти та використовувати технології вироблення, прийняття та реалізації управлінських рішень

ПРН 9 Знати основи електронного урядування

ПРН 10 Уміти користуватися системою електронного документообігу

ПРН 11 Уміти здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції

ПРН 19. Уміти управляти функціональною діяльністю органів публічної влади, підприємств, установ та організацій публічної сфери