
Програма вивчення навчальної дисципліни «Теорія, розрахунок та проектування лопаткових машин» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності 134 «Авіаційна та ракетно-космічна техніка», освітня програма (спеціалізація) «Авіаційні двигуни та енергетичні установки».
Предметом вивчення навчальної дисципліни є основи теорії робочого процесу в авіаційних лопаткових машинах, а також сучасні методи вибору основних параметрів авіаційних компресорів і турбін та етапи їх газодинамічного проектування.
Міждисциплінарні зв’язки – дисципліна «Теорія, розрахунок та проектування лопаткових машин» пов’язана з такими дисциплінами як: «Основи газової динаміки», «Конструкція АД та ЕУ», «Теорія та робочі процеси ПРД».
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
1. Основи робочого процесу в осьовому компресорі, його розрахунку та проектування
2. Основи робочого процесу в осьовій газовій турбіні, її розрахунку та проектування
1. Мета та завдання навчальної дисципліни
1.1 Метою викладання навчальної дисципліни «Теорія, розрахунок та проектування лопаткових машин» є надання можливість слухачам оволодіти теоретичними та практичними основами розрахунку та проектування авіаційних лопаткових машин.
1.2 Завданням вивчення навчальної дисципліни «Теорія, розрахунок та проектування лопаткових машин» є підготовка висококваліфікованих фахівців, що на сучасному рівні володіють теоретичними основами і практичними методами розрахунку та проектування авіаційних компресорів та турбін.
1.3 Згідно з вимогами освітньо-професійної програми у результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні отримати:
загальні компетентності:
– Здатність працювати у команді
– Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
– Здатність приймати обґрунтовані рішення
– Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями
фахові компетентності:
– Здатність проектувати та здійснювати випробування елементів авіаційної та ракетно-космічної техніки, її обладнання, систем та підсистем.
– Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій та спеціалізованого програмного забезпечення при навчанні та у професійній діяльності