Метою вивчення дисципліни є підвищення рівня економічної підготовки студентів для підприємств торгівлі з урахуванням вимог, що ставляться до спеціалістів галузі в умовах ринкових відносин; опанування студентами навичками практичного розв’язання господарських завдань.
Основним завданням вивчення дисципліни «Економіка та управління торгівельною діяльністю» є формування у студентів теоретичних знань, набуття практичних навичок самостійно вирішувати фінансово-господарські задачі, здійснювати планово-економічні розрахунки, визначати економічну ефективність діяльності підприємств торгівлі, надавати оцінку соціально-економічним наслідкам прийнятих рішень.
Передумови для вивчення дисципліни «Економіка та управління торгівельною діяльністю»: Бізнес-комунікації, економічна діагностика. Середовище функціонування бізнесу, Економіка підприємства, Економічна статистика, Сучасні технології маркетингу, Обґрунтування господарських рішень, Управління організацією, Управління витратами.
Характеристика навчальної дисципліни
Загальні компетентності:
-
Здатність до адаптації та дії в новій ситуації
-
Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми
-
Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.
Фахові компетентності:
СК 2. Здатність проводити оцінювання продукції, товарів і послуг в підприємницькій, торговельній та/або біржовій діяльності
СК 3. Здатність до ефективного управління діяльністю суб’єктів господарювання в сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності.
СК 4. Здатність до вирішення проблемних питань і прийняття управлінських рішень у професійній діяльності
СК 5. Здатність до ініціювання та реалізації інноваційних проєктів в підприємницькій та торговельній діяльності
Очікувані програмні результати:
ПРН 1 вміти адаптуватися та проявляти ініціативу і самостійність в ситуаціях, які виникають в професійній діяльності;
ПРН 2 визначати, аналізувати проблеми підприємництва, торгівлі і біржової діяльності та розробляти заходи щодо їх вирішення.
ПРН 3 вміти розробляти заходи матеріального і морального заохочення та застосовувати інші інструменти мотивування персоналу й партнерів для досягнення поставленої мети.
ПРН 4 Застосовувати бізнес-комунікації для підтримки взаємодії з представниками різних професійних груп
ПРН 5 Вміти професійно, в повному обсязі й з творчою самореалізацією виконувати поставлені завдання у сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності.
ПРН 8 Оцінювати продукцію, товари, послуги, а також процеси, що відбуваються в підприємницьких, торговельних та/або біржових структурах, і робити відповідні висновки для прийняття управлінських рішень
ПРН 9 Розробляти і приймати рішення, спрямовані на забезпечення ефективності діяльності суб’єктів господарювання у сфері підприємницької, торговельної та/або біржової діяльності.
ПРН 10. Вирішувати проблемні питання, що виникають в діяльності підприємницьких та торговельних структур за умов невизначеності та ризиків
ДРН 1. Оцінювати конкурентоспроможність у сфері підприємництва та торгівлі
ДРН 2. Здійснювати економічну діагностику підприємств та формувати їх бізнес-моделі.
- Викладач: Севастьянов Родіон