Мета: формування і розвиток у студентів знань і практичних навичок, спрямованих на професійне спілкування іноземною мовою в готельно-ресторанній галузі, збагачення мовного і культурного світогляду майбутнього фахівця. У навчальному процесі також реалізуються загальноосвітні, пізнавальні та виховні завдання. Формування і розвиток лінгвістичних знань готельно-ресторанної сфери включає надання екстралінгвістичної інформації, тобто ознайомлення студентів із історичною, країнознавчою, побутовою, та культурологічною тематикою.

 

Завдання: засвоєння лексичного і граматичного матеріалу, термінології в межах тем галузі готельно-ресторанного бізнесу, оволодіння вмінням функціонально застосовувати іноземну мову в ситуаціях професійного спілкування.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: знання лексики туристичних тем на базі основних підручників, граматики в контексті сфери «готельно-ресторанна справа», професійної термінології, стилістичних особливостей мови брошури, етикету спілкування з колегами і клієнтами, фонової інформації соціокультурного і країнознавчого змісту; фахові компетентності: готувати усні і письмові повідомлення на професійно орієнтовані теми, читати і розуміти тексти туристичних брошур, путівників, довідників,  екскурсій, отримувати потрібну інформацію з публіцистичних та економічних джерел, робити переказ і коментувати отриману під час читання інформацію, вести англомовні діалоги та бесіди з клієнтами і партнерами в ситуаціях професійної галузі, виступати з презентацією або звітом.

 

Очікувані програмні результати навчання: досягнення поставлених цілей шляхом виконання зазначених вище завдань та набуття в процесі навчання іноземної мови в галузі «готельно-ресторанна справа» мовних професійних знань і навичок; вміння застосовувати набуті знання на практиці і в подальшій роботі; постійне самовдосконалення, відкритість новим ідеям, розширення і збагачення мовного і культурного світогляду.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.     Програма навчальної дисципліни

 

Змістовий модуль 1. Being polite with guests and colleagues.

Тема 1. Incoming calls. Face to face communication. Requests with Modal verbs. Listening. Dates. Adverbs of frequency.

Тема 2. Hotel and restaurant location and facilities. Vocabulary. Handling payments. Taking room reservation. Requesting information. Present Simple.

Тема 3. Facilities for business travelers. Vocabulary. Identifying yourself. Present Simple, Present Continuous. State verbs.

Тема 4. Jobs and workplaces. Talking about responsibilities. Correspondence. Prepositions of time and place.

Тема 5. Health and safety at work. Obligation. Modal Verbs.

Тема 6. Applying for a job. The interview. Talking about future. Future Simple, going to, Present continuous, Present Simple. Formal language for business letters and applications.

Змістовий модуль 2. Food and beverages. 

Тема 7. Serving in the bar. Requests and offers. Instructions. Making a cocktail. Articles. Quantifiers.

         Тема 8. Restaurant staff taking orders for aperitifs, starters and main courses. Degrees of comparison, as … as.

         Тема 9. Taking a food order. Dealing with complaints. Apologizing. Past Tenses.

         Тема 10. Desserts. Explaining the dish ingredients. Passive Voice.

         Тема 11. Ways of cooking. Types of cutlery and glassware. Countable / Uncountable Nouns.