Мета: Метою навчання ділової мови (англійської) в університеті є підготовка студентів до ділового спілкування на цій мові, що передбачає наявність у них таких умінь у різних видах мовної діяльності, як читання, аудіювання, мовлення, переклад.

В процесі досягнення цієї практичної мети реалізуються також загальноосвітні, пізнавальні та виховні завдання. Поряд з лінгвістичними передбачається ознайомити студентів з екстралінгвістичними знаннями, тобто з побутовою, країнознавчою та суспільно - політичною інформацією.

 

Завдання: вивчення лексичного і граматичного матеріалу, термінології і тем HR галузі, оволодіння вмінням функціонально застосовувати іноземну мову в ситуаціях професійного спілкування.

читання оригінальної літератури за фахом для отримання необхідної інформації;

участь в усному спілкуванні іноземною мовою в обсязі тематики, передбаченої програмою.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

- комунікативна: читання; мовлення, аудіювання, письмо;

- іншомовна комунікативна компетенція: читання; мовлення, аудіювання, письмо;

- соціокультурна: етикет спілкування; знання фонової інформації соціокультурного і лінгвокраїнознавчого змісту.

- готовність до самоосвіти;

- інформаційна;

- технологічна;

- міжпредметна.

фахові компетентності:

- іншомовна професійно-орієнтована комунікативна компетенція: читання; мовлення, аудіювання, письмо: володіння мовними зворотами формального та неформального стилів);

- технологічна (вміння працювати з програмним забезпеченням (формування звітів, створення презентацій, проведення відеоконференцій);

- готовність до професійної самоосвіти;

- підприємницька компетенція.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати: лексико-граматичний матеріал на базі основних  підручників та         інших дидактичних матеріалів;

професійну термінологію;

етикет ділового спілкування;

фонову інформацію соціокультурного і лінгвокраїнознавчого змісту.

вміти: вести бесіду іноземною мовою в межах пройденої тематики, готувати усні і письмові повідомлення;

читати фахові, публіцистичні, художні тексти різних рівнів складності;

обговорювати прочитані тексти;

робити переказ і коментувати інформацію, отриману під час читання текстів;

виступати з презентацією або звітом;

вести діалоги з клієнтами і партнерами в ситуаціях професійної галузі.