Мета: Метою навчання ділової мови (англійської) в університеті є підготовка студентів до ділового спілкування на цій мові, що передбачає наявність у них таких умінь у різних видах мовної діяльності, як читання, аудіювання, мовлення, переклад.
В процесі досягнення цієї практичної мети реалізуються також загальноосвітні, пізнавальні та виховні завдання. Поряд з лінгвістичними передбачається ознайомити студентів з екстралінгвістичними знаннями, тобто з побутовою, країнознавчою та суспільно - політичною інформацією.
Завдання: вивчення лексичного і граматичного матеріалу, термінології і тем HR галузі, оволодіння вмінням функціонально застосовувати іноземну мову в ситуаціях професійного спілкування.
читання оригінальної літератури за фахом для отримання необхідної інформації;
участь в усному спілкуванні іноземною мовою в обсязі тематики, передбаченої програмою.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності:
- комунікативна: читання; мовлення, аудіювання, письмо;
- іншомовна комунікативна компетенція: читання; мовлення, аудіювання, письмо;
- соціокультурна: етикет спілкування; знання фонової інформації соціокультурного і лінгвокраїнознавчого змісту.
- готовність до самоосвіти;
- інформаційна;
- технологічна;
- міжпредметна.
фахові компетентності:
- іншомовна професійно-орієнтована комунікативна компетенція: читання; мовлення, аудіювання, письмо: володіння мовними зворотами формального та неформального стилів);
- технологічна (вміння працювати з програмним забезпеченням (формування звітів, створення презентацій, проведення відеоконференцій);
- готовність до професійної самоосвіти;
- підприємницька компетенція.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати: лексико-граматичний матеріал на базі основних підручників та інших дидактичних матеріалів;
професійну термінологію;
етикет ділового спілкування;
фонову інформацію соціокультурного і лінгвокраїнознавчого змісту.
вміти: вести бесіду іноземною мовою в межах пройденої тематики, готувати усні і письмові повідомлення;
читати фахові, публіцистичні, художні тексти різних рівнів складності;
обговорювати прочитані тексти;
робити переказ і коментувати інформацію, отриману під час читання текстів;
виступати з презентацією або звітом;
вести діалоги з клієнтами і партнерами в ситуаціях професійної галузі.
- Учитель: Вікторія Горлачова